software til sammenligning af mapper på te~
Fra : Studio Smalbro

Dato : 01-09-07 11:19

Jeg har to sites liggende i et par mapper. Sitene er - næsten - ens og jeg
har brug for en utility der kan sammenligne mapperne og de filer der er i
dem på textniveau og vise hvor forskellene er og i hvilke linjer.

Er der nogen der kan anbefale mig sådan et stykke software.

Kh
Bjørn
Studio Smalbro
Grafisk design og workflow
Pile Alle 37
DK - 2000 Frederiksberg
Tlf: +45 36151437
studio@smalbro.dk
www.smalbro.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-09-07 13:59

Studio Smalbro wrote:

> og jeg har brug for en utility der kan sammenligne mapperne og de
> filer der er i dem på textniveau og vise hvor forskellene er og i
> hvilke linjer.

Total Commander kan sammenligne to filer og vise hvor de afviger fra
hinanden. Bruger det selv af og til, når jeg ikke kan huske forskelle på to
versioner af samme fil.

http://www.totalcmd.dk/

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Casper Christiansen

Dato : 01-09-07 14:50

> Total Commander kan sammenligne to filer og vise hvor de afviger fra
> hinanden. Bruger det selv af og til, når jeg ikke kan huske forskelle på to
> versioner af samme fil.
hvordan gør man det i tc?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-09-07 17:48

Casper Christiansen wrote:

> hvordan gør man det i tc?

Du markerer to filer - har de samme navn, skal de ligge i hver sin mappe og
i hver sit vindue. Klik så [Filer] - [Sammenlign indhold...]

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-09-07 20:50

> Du markerer to filer - har de samme navn, skal de ligge i hver sin mappe
> og i hver sit vindue. Klik så [Filer] - [Sammenlign indhold...]

Tak for tippet.
Og jeg der ellers kun bruger TC - også i stedet for stifinderen.