Toppen fylder for meget
Fra : C. Nielsen

Dato : 31-08-07 20:28

Hej.

Jeg har lavet denne side
http://www.checkthisout.dk/test/bodillittle/side2.htm , med i IE ( jeg har
vers. 7 ) er der hvidt i hele det øverste felt, det er der ikke hvis jeg ser
siden i FF. Jeg ville gerne af med det hvide stykke i toppen, sådan at jeg
kan se bundbilledet hele vejen rundt - men jeg ved ikke hvor det er det går
galt.
Håber i kan hjælpe.

--
Venlig hilsen
Charlotte Nielsen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 31-08-07 23:47

Så vidt jeg kan se, er det #outerWrapper-div'en, der fylder for meget over-
og under indholdet.
Det kommer formentlig af, at du har smidt #hojrecol-div'en ind i
outerWrapper.
I FF er det tilsyneladende ikke noget problem, men i ie bliver hojrecol for
høj.

Fra : C. Nielsen

Dato : 02-09-07 09:26

"Philip Nunnegaard" <philip@fjerndettehitsurf.dk> skrev
> [...]
> outerWrapper.
> I FF er det tilsyneladende ikke noget problem, men i ie bliver hojrecol

Tak for hjælpen. Jeg fik checket de forskellige div , og jeg havde fået
lagt margin til indhold istedet for den yderste, så nu virker det, bortset
fra at højrekolonne bliver for lang i FF.

Venlig hilsen
Charlotte Nielsen