Hvad går der galt her?
Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 31-08-07 10:41

På denne side: http://www.driftinn.dk/index.asp?pid=artikel&aid=132&hid=kal1
står kalenderen ude til højre, som den skal, men her:
http://www.driftinn.dk/index.asp?pid=artikel&aid=190&hid=kal1 er kalenderen
rykket langt ned. Hvorfor?
Den eneste forskel på de 2 sider er artiklerne, som bliver hentet i en
database.

Og siderne validerer.

I'm puzzled!!!

Mvh. Claus

Fra : Leonard

Dato : 31-08-07 11:03

On Fri, 31 Aug 2007 11:41:20 +0200, Claus Skaarup (Arbejde) wrote:

> Den eneste forskel på de 2 sider er artiklerne, som bliver hentet i en
> database.

I Firefox er der ingen forskel, bortset fra at billedet har rød baggrund
på den ene.

Det er ret umuligt at overskue din html-kode, når det meste står på en
lang linie.
Kan du ikke sætte nogle linieskift ind i din php-kode passende steder:

print "\n";

så bliver det lidt lettere at overskue og at finde fejl og forskelle.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 31-08-07 12:48

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> I Firefox er der ingen forskel, bortset fra at billedet har rød baggrund
> på den ene.

Jeg gennemgik også min kode slavisk og det var et <br/> der lavede fejlen

> Det er ret umuligt at overskue din html-kode, når det meste står på en
> lang linie.
> Kan du ikke sætte nogle linieskift ind i din php-kode passende steder:

Jo. Jeg skal have ryddet op i koden. Nu skal det dog først virke.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 31-08-07 13:01

> I Firefox er der ingen forskel, bortset fra at billedet har rød baggrund
> på den ene.

Heller ingen forskel i ie7.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 31-08-07 13:03

> Kan du ikke sætte nogle linieskift ind i din php-kode passende steder:
>
> print "\n";

Glemte lige: Det er da vist asp og ikke php.
response.write vbCrlf

Fra : Leonard

Dato : 31-08-07 13:40

On Fri, 31 Aug 2007 14:03:15 +0200, Philip Nunnegaard wrote:

> Glemte lige: Det er da vist asp og ikke php.
> response.write vbCrlf

Du har ret, jeg ved ikke hvor jeg fik det med php fra ...