Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
16:9 rammer - nu sker der noget
Fra : Erik D

Dato : 30-08-07 16:44

Hej.

Som i måske husker, spurgte jeg efter 16:9 rammer for nogen tid siden.
Der var et par udmærkede løsningsforslag i gruppen, men ingen havde
kendskab til leverandører af standardrammer i dette forhold.

Lige før sommerferien blev jeg kontaktet af en leverandør i Odense, og
nu har jeg endelig fået talt med ham.

Hvis der er et marked for det, vil han gerne omstille maskinerne for
en stund, og begynde at lave 16:9 standardrammer.
Han vil lave noget i størrelsesordenen 90x50 og derudover vil han lave
en "lillebror" eller 2 (fik jeg ham vistnok overtalt til).
Det bliver en type som hedder snaprammer og ikke kræver værktøj.

Vi har aftalt, at jeg skal rådføre mig med bl.a. gruppen her og finde
ud af hvilke størrelser rammer vi ønsker os. Når behovet er klarlagt,
vil han lancere formaterne på netsiden og rammerne vil kunne bestilles
i pakker af min. 5 stk. pr. forsendelse.

90 : 50 cm, XX : XX cm, og XX : XX cm

Hvilke størrelser vil vi have ?

Erik