Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ILFORD FP4
Fra : Arne J. Nielsen

Dato : 29-08-07 20:43

Ved køb af ældre kamera, lå der i kameratasken en uåbnet Ilford sort og hvid
film med datoen 1975 uden på æsken, den virker måske nok endnu, men istedet
for at flå den op og prøve ad, tænkte jeg om den måske havde en større værdi
som den er, den slags laves vel ikke mere?

Arne

Fra : .J.S...

Dato : 29-08-07 22:24

http://vefafoto.dk/product.asp?product=132&sub=23&page=1

Fra : Ivar

Dato : 29-08-07 22:22

Arne J. Nielsen skrev:

> den slags laves vel ikke mere?

Nej, den hedder FP4plus i dag.
Din film er værdiløs!

Ivar Magnusson

--
Liste over objektiver og blitz til Canon EOS:
http://lexinfo.dk/eos/canon.html

Fra : Preben

Dato : 29-08-07 23:18

> [...]
> for at flå den op og prøve ad, tænkte jeg om den måske havde en større værdi
> som den er, den slags laves vel ikke mere?

Hvad den er værd for dig er jo svært for os andre at svare på. Hvis du synes den er sjov at have
stående med datoen fra 1975 - så lad den dog være intakt! Jeg kunne godt se det sjove i det.

Eftersom filmen ikke er eksponeret ville jeg aldrig prøve at fremkalde en så gammel film! Var der
bevaringsværdige billeder på, var det en helt anden side af sagen!

/ Preben

Fra : Arne J. Nielsen

Dato : 30-08-07 20:18

Takker for svarene