MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows xp låser (Log program)
Fra : Heinrich Frausing

Dato : 29-08-07 19:07

Hej

Jeg har en pc med Windows XP Home, service pack 2
Når jeg bruger den låser den pludseligt, dette kan også godt ske allerede i
opstarten (der hvor man vælger bruger)

Findes der et program, der kan logge hvor det går galt, jeg har prøvet at
geninstallere maskinen uden held.

--
Hilsen

Heinrich Frausing, 8382
http://www.fam-frausing.dk

Fra : kep

Dato : 29-08-07 19:18

"Heinrich Frausing" <frausing_FJERN_@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i opstarten (der hvor man vælger bruger)
>
> Findes der et program, der kan logge hvor det går galt, jeg har prøvet at

Hej
Det kan være at Windows Log kan fortælle noget
Højreklik Denne computer -> Administrer -> Logbog

kep

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 30-08-07 18:10

> Hej
> Det kan være at Windows Log kan fortælle noget
> Højreklik Denne computer -> Administrer -> Logbog

> [...]

Hej

Disse log filer vil jeg prøve at holde øje med.

Tak for hjælpen

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-09-07 02:12

Heinrich Frausing skrev:

> [...]
> man vælger bruger)
>
> Findes der et program, der kan logge hvor det
> går galt, jeg har prøvet at geninstallere maskinen

Det ligner en hardwarefejl, sikkert din RAM. Find et
program der kan checke hardware, for eksempel
MEMTEST, der kan ckecke om din RAM er i orden.

Søg på Hiren's Boot CD eller Ultimate Boot CD, her
ligger en række programmer der kan hjælpe dig
videre.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk