MS Windows
briani 27239
XP look til windows 2000
Fra : Pindsvinet

Dato : 29-08-07 13:45

Findes der et eller andet program der kan gøre at windows 2000 kommer til at
ligne XP, har søgt flere steder men kommer ind på nogle suspekte sider,
ellers
koster det penge - Nå ja der ville være rart hvis det var gratis

mvh
Stampe

Fra : John

Dato : 29-08-07 14:16

"Pindsvinet" <a@a.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der et eller andet program der kan gøre at windows 2000 kommer til
> at
> ligne XP

Tip: XP Icons 3

"Give your Win98/Me/Win2k System icons the look of XP by changing your Start
menu, Desktop, Drives, Folders and various file type icons to XP .."

http://www.majorgeeks.com/XP_Icons_d234.html

John

Fra : kep

Dato : 29-08-07 17:48

> [...]
> ellers
> koster det penge - Nå ja der ville være rart hvis det var gratis

Hej
Jeg mener at WindowBlinds 5 kan gøre det, men du skal vist købe
hele Objekt Desktop pakken, når det er til Windows 2000.
Ellers send mig en mail jeg kan svare på. Jeg har noget du kan prøve
og det koster gratis.

kep

Fra : Stampe

Dato : 30-08-07 07:28

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in message

> [...]
> hele Objekt Desktop pakken, når det er til Windows 2000.
> Ellers send mig en mail jeg kan svare på. Jeg har noget du kan prøve

Tak til jer begge for hurtig respons
Har sendt en mail

Mvh
Stampe