MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Synkronisering af to mapper?
Fra : Anders

Dato : 29-08-07 10:04

Hej

Findes der en funktion i windows(eller evt. et program til windows) , der
gør det muligt at synkronisere to mapper så indholdet bliver det samme i
begge mappe? Og meget gerne mellem to mapper på to forskellige pc'er...

Mvh
Anders

Fra : Preben Boch

Dato : 29-08-07 10:37

"Anders" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gør det muligt at synkronisere to mapper så indholdet bliver det samme i
> begge mappe? Og meget gerne mellem to mapper på to forskellige pc'er...

Microsoft's gratis SyncToy klarer det. jeg bruger det selv og er meget
tilfreds:
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/prophoto/synctoy.mspx
Venlig hilsen
Preben

Fra : VIP

Dato : 29-08-07 10:38

> [...]
> gør det muligt at synkronisere to mapper så indholdet bliver det samme i
> begge mappe? Og meget gerne mellem to mapper på to forskellige pc'er...

Hej

Prøv programmet SyncBackSE
http://www.2brightsparks.com/syncback/sbse.html

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 21:04

Anders wrote:
> [...]
> der gør det muligt at synkronisere to mapper så indholdet bliver det
> samme i begge mappe? Og meget gerne mellem to mapper på to forskellige

Robocopy og ViceVersa

Fra : Anders

Dato : 29-08-07 21:32

tak for hjælpen til alle tre