MS Windows
briani 27239
Backup i Vista
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 29-08-07 08:55

Jeg bruger den indbyggede backup i Vista Business, men jeg synes der mangler
nogle for mig vigtige ting. Jeg kan ikke selv vælge hvilke mapper jeg vil
tage backup af - det er hele disken eller ikke disken. Er der nogen måde jeg
selv kan bestemme hvilke mapper der skal tages backup af?

Hvis jeg ikke selv kan bestemme hvad der skal tages backup af, hvilke
alternativer er der så til Vistas egen backup software?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Hans

Dato : 29-08-07 10:11

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Hvis jeg ikke selv kan bestemme hvad der skal tages backup af, hvilke
> alternativer er der så til Vistas egen backup software?

Acronis True Image Home kan det du søger og mere til:

http://eu.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/

Hans

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 30-08-07 00:41

"Hans" wrote

> Acronis True Image Home kan det du søger og mere til:

> http://eu.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/

Hvis man anvender Seagate eller Maxtor harddiske kan man hente en rebrand-
ed udgave af True Image Home:

Seagate harddiske:

http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=DiscWizard&vgnextoid=d9fd4a3cdde5c010VgnVCM100000dd04090aRCRD

Maxtor harddiske: