MS Windows
briani 27239
Vedr. aktivering af vista
Fra : Poul Johannsen

Dato : 28-08-07 17:40

Hej

Jeg har lånt en bærbar af en jeg kender, hvor jeg skulle installere vista og
sætter den op med diverse programmer.
Nu skal vista aktiveres inden de 30 dage er gået. Skal det det gøres omme
ved ham eller kan jeg gøre det hjemme hos mig.
Hvis jeg aktiverer hans vista hjemme ved mig på hans bærbar naturligvis kan
det have nogen betydning, når han får sin bærbar tilbage?

Mvh Poul

Fra : Henning

Dato : 28-08-07 18:58

On Tue, 28 Aug 2007 18:40:28 +0200, "Poul Johannsen"
<dsl343699@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Hvis jeg aktiverer hans vista hjemme ved mig på hans bærbar naturligvis kan
>det have nogen betydning, når han får sin bærbar tilbage?

Det er ligegyldigt hvor det bliver gjort, bare det bliver gjort

Fra : Poul Johannsen

Dato : 28-08-07 19:58

Hej

> Det er ligegyldigt hvor det bliver gjort, bare det bliver gjort

Tak for hjælpen.

Mvh Poul

Fra : Hans

Dato : 28-08-07 22:07

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis jeg aktiverer hans vista hjemme ved mig på hans bærbar naturligvis
> kan det have nogen betydning, når han får sin bærbar tilbage?

Tror du Microsoft kommer på besøg?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 29-08-07 04:42

Hej

> Tror du Microsoft kommer på besøg?

Nej. Jeg ville bare hører om jeg kunne aktiverer vista hjemme ved mig selvom
det ikke er min vista og bærbar.
Men nu er vista aktiveret og kammeraten får snart sin bærbar igen.

Mvh Poul

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-08-07 23:05

"Poul Johannsen" wrote

> [...]
> vista og sætter den op med diverse programmer. Nu skal vista aktiveres
> inden de 30 dage er gået. Skal det det gøres omme ved ham eller kan jeg

Det er lige meget.

> Hvis jeg aktiverer hans vista hjemme ved mig på hans bærbar naturligvis
> kan det have nogen betydning, når han får sin bærbar tilbage?

Nej.

Hvis du vil teste Vista i længere tid, kan du fra kommandoprompten køre
denne kommando:

slmgr -rearm

Der går så 30 dage mere til du skal aktivere igen, Du kan maksimum gen-
tage "opladningen" 3 gange. Læs eventuelt mere her:

http://www.codinghorror.com/blog/archives/000778.html