Hjemmesider med gratis SMS?
Fra : Ukendt

Dato : 27-08-07 12:08

For nogle år siden var det populært med hjemmesider, hvorfra man kunne
sende SMS'er. Findes sådanne overhovedet mere? Helst gratis, men ellers med
en meget lav takst for SMS til udlandet. Har lige opdaget, at jeg hos
Telmore giver 2,70 kr. pr. styk og har spenderet over 500 kr. i sidste
måned på at SMS'se til England og Polen.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-08-07 12:14

On 27 Aug., 13:07, Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-kå"> wrote:

> [...]
> Telmore giver 2,70 kr. pr. styk og har spenderet over 500 kr. i sidste
> måned på at SMS'se til England og Polen.

Prøv http://www.smsbug.com

0,03 EUR/styk

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-07 13:05

On Mon, 27 Aug 2007 04:13:55 -0700, Claus E Beyer wrote:

> Prøv http://www.smsbug.com
>
> 0,03 EUR/styk

Siden læser og læser, men dukker aldrig op.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-08-07 15:13

"Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> skrev i en meddelelse

> Siden læser og læser, men dukker aldrig op.

Den virker godt nok her.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Knud Gjøl

Dato : 27-08-07 15:35

Der er jo da altid www.coolsms.dk både gratis og betaling

Fra : Brian Lund

Dato : 27-08-07 18:41

> Der er jo da altid www.coolsms.dk både gratis og betaling

"Priser til resten af de lande CoolSMS understøtter = 4 point (DKK 1,00)"

Det er altså også en temmeligt hamper pris hvis jeg skal være ærligt..!!
Og som bonus vil de endda have at man skal købe for 1000 kr (!) hos dem før
man overhovedet kan sms'e til udlandet..!?

Det er da vist en pengepressemaskine der vil noget...

Brian

Fra : Nicolai

Dato : 27-08-07 19:21

> "Priser til resten af de lande CoolSMS understøtter = 4 point (DKK 1,00)"
>
> Det er altså også en temmeligt hamper pris hvis jeg skal være ærligt..!!

Det er der meget billigere end fra din fon?

> Og som bonus vil de endda have at man skal købe for 1000 kr (!) hos dem
> før
> man overhovedet kan sms'e til udlandet..!?
>
> Det er da vist en pengepressemaskine der vil noget...

Ja, det lyder mærkeligt.

Til gengæld tilbyder de fri sms for 20,- / måned

JA TAK!

Fra : Brian Lund

Dato : 27-08-07 21:57

> Det er der meget billigere end fra din fon?

Ja med dagens priser er det! :(
Jeg havde oprindeligt telmore, der betalte jeg i sin tid 20 øre pr. SMS,
uanset om det var til danmark eller udlandet!
Så hævede de prisen på SMS til udlandet til 2,70 - så jeg skiftede til CBB
som dengang vistnok også forlangte 20 øre pr SMS til både danmark og
udlandet. Der gik dog kun et års tid så hævede de også prisen til 2,70...

Så nu har jeg igen Telmore og må så betale...

> Ja, det lyder mærkeligt.
>
> Til gengæld tilbyder de fri sms for 20,- / måned
>
> JA TAK!

Jeps det er da billigt må man sige, jeg sender dog kun sjældent for over 20
kr i SMS om måneden ;)
Efter at have studeret det lidt nærmere ser det dog ud til at man slet ikke
behøver betale 1000 kr for at få "Pro SMS"!

Men sammenlignet med linket til den anden side (3 eurocent pr sms) er 1 kr
pr stk da adyrt! ;)

Brian

Fra : penta@panto.com

Dato : 27-08-07 19:29

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Og som bonus vil de endda have at man skal købe for 1000 kr (!) hos dem
> før
> man overhovedet kan sms'e til udlandet..!?
> Brian

Det er nu ikke sådan jeg læser det.
Man køber point.
Jo flere man køber jo billigere stk-pris.
200 pts = kr 50,-
5000 pts = kr 1000,-

venligst
tomov

Fra : Brian Lund

Dato : 27-08-07 21:45

> Det er nu ikke sådan jeg læser det.
> Man køber point.
> Jo flere man køber jo billigere stk-pris.
> 200 pts = kr 50,-
> 5000 pts = kr 1000,-

Ja okay når man kigger lidt nærmere på det har du vist ret, men af det der
står på forsiden må jeg indrømme at jeg først forstod det som at man SKULLE
købe 5000 point for at få "Pro SMS"! My mistake :)

Brian

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 28-08-07 08:05

> Har lige opdaget, at jeg hos
> Telmore giver 2,70 kr. pr. styk og har spenderet over 500 kr. i sidste
> måned på at SMS'se til England og Polen.

Tele2 ( http://www.tele2mobilonline.dk ) tager stadig kun alm. SMS-takst for
SMS til udlandet.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : BG

Dato : 29-08-07 14:46

"Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> skrev i meddelandet
> [...]
> Telmore giver 2,70 kr. pr. styk og har spenderet over 500 kr. i sidste
> måned på at SMS'se til England og Polen.

Jeg har skrevet tidligare. Disse tjenster har også java-aplikationer. Priser
er til alle lande (nästen).

http://www.vyke.com Billig og meget god - 0,016 EUR
http://www.messito.se Meget god - 0,50 SEK
http://www.mobiwireless.com/MobiSMS Lidt mer komplicert men god - 0,028 EUR

https://www.smsbug.com Billig men KATASTROFALT dårlig!!! - 0,03 EUR

Fra : Lars

Dato : 14-09-07 23:27

In article <jdoawj2q2s8q.1w42jikyko079$.dlg@40tude.net>, Kurt Hansen <"kurt-snabel-towle-de-
kå"> says...
> For nogle år siden var det populært med hjemmesider, hvorfra man kunne
> sende SMS'er. Findes sådanne overhovedet mere? Helst gratis, men ellers med
> en meget lav takst for SMS til udlandet.

Se flg.:
http://www.voipwise.com/en/sms.html

Gratis SMS til en del lande incl. DK og ellers lave takster.

--
Best regards

Lars