NT print server
Fra : tho@hosen.dk

Dato : 22-01-01 09:12

Vi har 4 printere sat op på en NT server, forleden skiftede jeg driver på
den ene, og den fik et andet navn, nu er problemt blot at det gamle navn
stadig figurerer ved brugerne, hvor alle printere er installeret på
brugerens profil. Problemet er at jeg ikke kan få lov at slette disse
ugyldige printernavne, der kommer en fejlmeddelelse om at printernavnet er

ugyldigt, går man på med adm figurerer ingen printere da alle er
installeret på brugrens profil. (Forskellige brugere - forskellige
printere. ;) )
Hvordan får jeg slettet disse ugyldige printere igen?? jeg har forsøgt at
ændre sharenavnet på den nye printerdriver det hjalp ikke, den skulle
installeres påny hos brugeren så denne nu har to enslydende printernavne,
hvoraf kun en fungerer.....
Det drejer sig om en fiery print server og 3 utax cd51 kopi/ print
servere.
hjælp wanted.

Fra : John Ploug

Dato : 22-01-01 17:24

Hej.

Lav et logonscript for dine profiler som passer til de "nye" sharenavne, jeg
går udfra at du har de nye printere instaleret på serveren, og tilsvarende
sletter de "ugyldige", så er det jo bare at angive hver enkelt profil de nye
logonscripts.

mvh

john

Fra : tho@hosen.dk

Dato : 23-01-01 08:24

tak for svaret.....det var nu ikke så meget det, det er mere hvordan jeg
slipper af med lokat installerede netværksprintere med ugyldige navne der
tricker mig .......

Fra : Baalrud

Dato : 23-01-01 20:23

Har du prøvet at kikke i reg. databasen på maskinen ??

Niels