Holder og taske til 6110 nav?
Fra : junk@xot.dk

Dato : 27-08-07 08:16

Hej

Kan nogle herinde anbefale en holder til bilen, hvor min Nokia 6110
nav kan sidde?

Og... jeg ved godt det ikke ser så smart ud, men jeg har brug for at
kunne hænge min mobil i bæltet, så kan i også hjælpe med det? Den skal
hænge langs med bæltet, så den genere mindst muligt når jeg sætter mig
ned.

Mvh
Anders

Fra : Henrik

Dato : 01-09-07 13:06

[...]

Jeg har lige set nogle på ebay.de til fornuftige penge
Søg bare på nokia navigator 6110, og det "burde" du
kunne finde nogle....

Søge evt. på artikken nr. 180153403418
Persoligt synes jeg den ser ok ud.

Håber du kan bruge det til noget.