ur på Nokia N73
Fra : jesperkofoed@gmail.c~

Dato : 27-08-07 07:55

Er det normalt at man skal stille uret på n73 hver gang den har været
slukket ?
mvh
Jesper

Fra : Dopedog

Dato : 27-08-07 11:40

Er det normalt at man skal stille uret på n73 hver gang den har været
slukket ?
mvh
Jesper

Det er ikke fordi batteriet også er taget af, vel ?

Fra : jesperkofoed@gmail.c~

Dato : 28-08-07 07:27

On 27 Aug., 12:40, "Dopedog" <ostejorgenskimSLETDET...@ofir.dk> wrote:

> Det er ikke fordi batteriet også er taget af, vel ?

nej, jeg slukker bare med power knappen. Det er derfor det undre mig.

Fra : Max

Dato : 28-08-07 16:28

Hej Jesper

Så vidt jeg husker kan man fjerne batteriet kortvarigt uden
uret skal stilles igen

> nej, jeg slukker bare med power knappen. Det er derfor det undre mig.

Noget er der galt, for det er ikke normalt.

--
Mvh Max

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 28-08-07 18:12

On Sun, 26 Aug 2007 23:55:27 -0700, jesperkofoed@gmail.com wrote:

>Er det normalt at man skal stille uret på n73 hver gang den har været
>slukket ?
>mvh
>Jesper

Har den et ekstra batteri til uret?