K750i - slette alt ..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 25-08-07 10:19

Jeg har en K750i som jeg skal have solgt - hvordan sletter jeg alle
personlige oplysninger i den så som kontakter, kalender osv.?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Peter

Dato : 25-08-07 11:16

Hej.

Virker det ikke med:
"Indstillinger" -> "generelt" -> "slet alt"
??

- jeg har ikke lige prøvet, det ville jo være lidt usmart.....

--
Peter

Fra : Knud Gjøl

Dato : 25-08-07 14:06

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har en K750i som jeg skal have solgt - hvordan sletter jeg alle
> personlige oplysninger i den så som kontakter, kalender osv.?

Giv et praj om mindstepris og stand, når du når så vidt.
Adressen virker