IE6: Prompt for cookies
Fra : Niels Andersen

Dato : 09-07-01 19:05

Jeg vil gerne have en boks frem hver gang jeg modtager en cookie. Jeg vil se
hvad den indeholder osv.

Hvordan hulen gør man det i IE6?

Ifølge hjælpen:
____

To change your cookies settings

On the Tools menu in Internet Explorer, click Internet Options.
Click the Security tab.
Click the zone for which you want to set the cookies security level.
Click Customize Level.
For each type of cookie, choose one of the following:
____

Og her går jeg i stå. Der står da intet om cookies?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Alex

Dato : 09-07-01 21:20

internet options >> PRIVACY >>>> Advanced

Sådan :)

hilsen Alexandre
www.stofaclub.com

Fra : Niels Andersen

Dato : 10-07-01 10:35

"Alex" <Imaginere@hotmail.com> wrote in message
> internet options >> PRIVACY >>>> Advanced

Internet options -> Privacy

Her er en slider hvor jeg kan vælge Low, Medium eller High.
Low og Medium er "Allow all web sites to use cookies", High er "No Internet
web sites can set cookies on your computer".
Og der er ikke noget der hedder Advanced her...

Internet options -> Advanced

Her kan jeg ikke finde noget om cookies.

Jeg bruger version 6.00.2462.0000
Er der kommet en nyere uden den "smarte" windowsupdate kan finde ud af det?

Mvh.

Niels Andersen

Fra : SWL

Dato : 10-07-01 11:06

> "Alex" <Imaginere@hotmail.com> wrote in message
(snip)

> Her er en slider hvor jeg kan vælge Low, Medium eller High.

(snip)

Hos mig er der ved siden af denne slider 3 knapper : "Import...","Advanced"
og "Default"
Her kan du vælge "Advanced", sætte flueben i "Override osv.....", og
herefter flytte markeringen til "Prompt"

(snip)
> Jeg bruger version 6.00.2462.0000
> Er der kommet en nyere uden den "smarte" windowsupdate kan finde ud af
det?

(snip)

Jeg har version 6.0.2479.0006.
Den er hentet her :
http://www.microsoft.com/windows/ie/preview/default.asp

--
/SWL
________

Fra : Niels Andersen

Dato : 10-07-01 11:21

"SWL" <notavalid@mail.dk> wrote in message
> [...]
> og "Default"
> Her kan du vælge "Advanced", sætte flueben i "Override osv.....", og
> herefter flytte markeringen til "Prompt"

Det har jeg også nu.

Jeg har ellers være inde på windowsupdate manuelt MANGE gange siden jeg
installerede IE6.
Det viser bare endnu engang at Windows er LANGT bagud på nogle punkter.

> Jeg har version 6.0.2479.0006.

Det har jeg også nu.
Jeg har fået nogle grimmere ikoner, meget grimmere spash-screen, og jeg har
fået et "genialt" ikon nede ved uret. Det er en blå firkant hvor der står
"Da" i. Den kan jeg bruge til at vælge mellem alle de locales jeg har
installeret: Dansk. Og da jeg ikke har mere end ét locale, så er firkanten,
hvor jeg kan vælge om jeg vil have ikonet, naturligvis ikke tilgængelig. -
Genialt!

Nåmn jeg har da også fået lidt håndtering af cookies. Den er bedre end den
plejer, men der er plads til forbedring endnu... :)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Alex

Dato : 10-07-01 21:44

[Snip]

hej .
du kan fjerne den ikon i control panel >>regional options >>imput locales >>
change >>language bar.

Hilsen
Alexandre
www.StofaClub.com

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-07-01 21:35

> du kan fjerne den ikon i control panel >>regional options >>imput locales
>>
> change >>language bar.

Hmm... Det er da vist ikke Windows 98. :)

--
Mvh.

Niels Andersen