Sagsøgt for at vise bryster
Fra : Jens Bruun

Dato : 27-08-07 12:19

Nogen gange overgår virkeligheden fantasien:

http://www.180grader.dk/nyheder/Sags_gt_for_at_vise_bryster.php

Gad vide, om den "forurettedes" religiøse overbevisning har spillet en rolle
i denne sammenhæng?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pastor

Dato : 27-08-07 12:23

> [...]
>
> http://www.180grader.dk/nyheder/Sags_gt_for_at_vise_bryster.php
>
> Gad vide, om den "forurettedes" religiøse overbevisning har spillet en

Jamen det var virkeligt et meget relevant politisk emne at bringe op i
"dk.politik". Mske skulle du slukke din joint og beskæftige dig med noget
seriøst.

Fra : Konrad

Dato : 27-08-07 12:30

Jens Bruun wrote:
> Nogen gange overgår virkeligheden fantasien:
>
> http://www.180grader.dk/nyheder/Sags_gt_for_at_vise_bryster.php
>
> Gad vide, om den "forurettedes" religiøse overbevisning har spillet
> en rolle i denne sammenhæng?

Hvad får dig til at tro det? 5.000 pund er dog ingenting ift de $550.000 det
kostede TV-stationen at Janet Jacksons ene bryst var halvt blottet i 1/4
sekund.

Imens kan vi så følge diskussionerne i den hjemlige andedam, hvor folk bla
har energi og overskud til at hidse sig op over, at man finder Pussy Dolls
for vovede i Malyasia. Fydaføj hvor er de onde og tilbagestående, disse
islamister fra det sydøstlige Asien.

Der eksisterer en gigantisk dobbeltmoral i vesten, hvor man på den ene side
er på vej ind i en slags nypuritansk æra, særligt i USA, samtidig med at
professionelle ludere som Pussy Dolls tjener millioner på at lave
pornovideoer kamufleret som musik.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-08-07 12:44

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
> [...]
> samtidig med at professionelle ludere som Pussy Dolls tjener
> millioner på at lave pornovideoer kamufleret som musik.

Der er da vist gemt en lille racist i dig hva ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Vidal

Dato : 27-08-07 12:30

Jens Bruun wrote:

> [...]
>
> http://www.180grader.dk/nyheder/Sags_gt_for_at_vise_bryster.php
>
> Gad vide, om den "forurettedes" religiøse overbevisning har spillet en rolle

Er det muslimer, der holder øje med kameraerne?
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-08-07 12:32

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er det muslimer, der holder øje med kameraerne?

Hvad fik dig dog til lige at tænke på muslimer i denne sammenhæng?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 27-08-07 13:08

Jens Bruun wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad fik dig dog til lige at tænke på muslimer i denne sammenhæng?

De fleste kristne (og ateister) kan vist godt lide
at se på damebryster, muslimerne ser dem jo gerne
pakket ind.

Og nu har jeg jo set, du har bevæget dig ud på
gisningernes marked ...
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : John

Dato : 27-08-07 13:45

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er det muslimer, der holder øje med kameraerne?

- og så lykkedes det også at få slæbt muhammedanere ind i denne tråd :)

Fra : Vidal

Dato : 27-08-07 14:52

John wrote:

> - og så lykkedes det også at få slæbt muhammedanere ind i denne tråd :)

Skal der ikke være det i denne gruppe?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pjensen73

Dato : 27-08-07 14:52

Den Mon, 27 Aug 2007 13:29:56 +0200 skrev Vidal:

> Er det muslimer, der holder øje med kameraerne?

Forkert gruppe. Den slags indlæg høre under dk.politik.indvandring

Fra : Chrisjoy

Dato : 27-08-07 14:57

On Aug 27, 1:22 pm, "Pastor" <a...@tdc.dk> wrote:

> Jamen det var virkeligt et meget relevant politisk emne at
> bringe op i "dk.politik". Mske skulle du slukke din joint og
> beskæftige dig med noget seriøst.

Hvis ikke det er tilstrekkelig politisk med et tema
å ta opp en sak hvor politikere har bestemt skal
ha en strafferamme på seks måneder og 70 000
danske kroner i bot så har jeg ingen ønsker å lære
hvordan dette psykotiske menneske definerer
politikk.

Kan det være at det er helt andre motiver som
ligger til grunn for denne reaksjon? Den angivelige
begrunnelse gir iallefall ingen mening.

Hvor dyrker staten slike ekstremt dumme mennesker?

Fra : Chrisjoy

Dato : 27-08-07 15:01

On Aug 27, 1:43 pm, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJ...@gmail.com> wrote in message

> Der er da vist gemt en lille racist i dig hva ?

Til dette spørsmål bør du rope ut det eneste fornuftige svar: JA!

Alle fornuftige mennesker er rasister.

Alle fornuftige mennesker mener nemlig det er helt iorden at en
gårdsherre jager sine svarte ansatte ut på jordene, men lar de hvite
arbeide innomhus, på en solfyllt dag, om beslutningen så begrunnes med
rasemessige argumenter.

Bare ekstremt dumme mennesker er ikke rasister.

La ikke venstresidens døgeniktere gjøre galt til rett og rett til
galt. Stå fast på at rasisme og annen diskriminering er både sunt og
høyverdig!

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-08-07 15:40

On Mon, 27 Aug 2007 13:19:10 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>http://www.180grader.dk/nyheder/Sags_gt_for_at_vise_bryster.php
>
>Gad vide, om den "forurettedes" religiøse overbevisning har spillet en rolle

Næppe...

Englænderne er et blufærdig folkefærd der ikke tåler at se nøgne
kroppe, og da slet ikke nøgne kroppe på TV....

<mlr>

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-08-07 16:29

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

> Englænderne er et blufærdig folkefærd der ikke tåler at se nøgne
> kroppe, og da slet ikke nøgne kroppe på TV....

Right, og månen er forøvrigt lavet af grøn ost.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-08-07 18:26

On Mon, 27 Aug 2007 17:29:26 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

>Right, og månen er forøvrigt lavet af grøn ost.

Grøn ost, tænk det anede jeg ikke

Anyway: Den er god nok, englænderne har et noget mere bonert forhold
til seksualitet, end vi har her i norden...

Hvis du køber film/video/dvd'er i england vil du opdage at de fortsat
har en censur, der klipper alt hvad der bare lugter af erotik bort

<mlr>

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-08-07 20:02

> "Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

> Right, og månen er forøvrigt lavet af grøn ost.

Hvordan skal den stakkels mand dog nogensinde kunne åbne en avis derovre?

(De større engelske boulevardpresseblade har nemlig stolte, hævdvundne
traditioner for lige netop bare bryster - og så endda helst de lidt større
af slagsen - på deres side 3-piger, korresponderende til vor hjemlige EBs
"side 9-pige": Så vidt jeg husker startede blandt andre Samantha Fox vist
således sin modelkarriere på denne måde... ;-D )

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Rønne

Dato : 27-08-07 16:43

Michael Rasmussen <mlr@invalid> wrote:

> Englænderne er et blufærdig folkefærd der ikke tåler at se nøgne
> kroppe, og da slet ikke nøgne kroppe på TV....

Mon ikke det var Mrs Hyacinth fra Keeping up Appearances der har fået
sig et fritidsjob ved overvågningen ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 27-08-07 18:17

Den Mon, 27 Aug 2007 16:39:54 +0200 skrev Kim Larsen:

> "Pjensen73" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Nemlig ! Så det lærer du forhåbentligt snart.

Nej, det lærer jeg aldrig du

Fra : Ole

Dato : 28-08-07 18:50

Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> http://www.180grader.dk/nyheder/Sags_gt_for_at_vise_bryster.php
>
> Gad vide, om den "forurettedes" religiøse overbevisning har spillet en rolle

Hader i ikke det at der er et link med ordet "bryster" i,
og så er der #%¤"% ingen bryster når man følger linket.

Man kan sgu'da heller ikke stole på nogen mere !

Ole M

Fra : @

Dato : 28-08-07 19:05

On Tue, 28 Aug 2007 19:50:05 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Hader i ikke det at der er et link med ordet "bryster" i,
>og så er der #%¤"% ingen bryster når man følger linket.
>
>Man kan sgu'da heller ikke stole på nogen mere !

så lad være med at lade dig lokke af en reklame til at gå ind og se
brystsvømning for kvinder,

de snyder og bruger armene

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Ole

Dato : 28-08-07 19:37

@ wrote:

> så lad være med at lade dig lokke af en reklame til at gå ind og se
> brystsvømning for kvinder,
>
> de snyder og bruger armene

Ole M

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-08-07 20:05

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Hader i ikke det at der er et link med ordet "bryster" i,
> og så er der #%¤"% ingen bryster når man følger linket.
>
> Man kan sgu'da heller ikke stole på nogen mere !

*LOL*

Så kan du lære det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Pjensen73

Dato : 28-08-07 18:58

Den Tue, 28 Aug 2007 19:50:05 +0200 skrev Ole:

> Hader i ikke det at der er et link med ordet "bryster" i,
> og så er der #%¤"% ingen bryster når man følger linket.
>
> Man kan sgu'da heller ikke stole på nogen mere !
>
> Ole M

Prøv at se, om der er bryster her:
www.kinagrill.dk

Fra : Pjensen73

Dato : 28-08-07 19:05

Den Tue, 28 Aug 2007 20:02:21 +0200 skrev Ole:

> Den er sgu for gammel!
>
> Ole

Ikke her i gruppen. Den bliver dagligt brugt, især af venstreorienterede.