Week-end'ens kulturberigelser
Fra : JBH

Dato : 26-08-07 21:06

Fra : Konrad

Dato : 26-08-07 21:24

JBH wrote:
> eller et par af dem

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070825/STIFTEN/108251150/1273
/STIFTEN

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070825/STIFTEN/108251118/1273
/STIFTEN

> Og så var der lige dagens vits.

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070826/PC_INDLAND/708260340/1
143/STIFTEN

En hidtil groft tilsidesat religion er "Konradisme"

Kan du svare ja til 3 eller mere af nedenstående spøgsmål er du konradist:

* du står op kl 09 eller efter
* du ved ikke hvad "klippekort" betyder
* du tror "hash" er et cigaretmærke
* du er villig til at tæske din chef for at få din løn

Fra : Kim2000

Dato : 26-08-07 22:08

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> eller et par af dem

> [...]

Ingen grund til at tage denne side alvorligt, fx bringer de at Michael har
indrømmet mexicoløgn, men "glemmer" at bringe Michaels dementi der kom
efterfølgende af den italienske avis, men deres journalist husker dog lige
at fortælle at "der klæber en massiv dopingmistanke til ham", selvom ingen
nogensinde har påstået dette.

Den side giver jeg ikke meget for.

mvh
Kim

Fra : MVP

Dato : 26-08-07 22:22

Og hvem h***** er "Michael" lige !?!

> Den side giver jeg ikke meget for.

"Side" !? - Det er en avis !?

Fra : Malene P

Dato : 27-08-07 12:25

"MVP" <mvp@botmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvem h***** er "Michael" lige !?!

Det er vist noget med en cyklende pipfugl, der troede, den skulle være gud
men ikke kunne tåle at blive fyret for at lyve. Vist også noget med en masse
millioner, den gik glip af og derfor galer om en retssag og uretfærdig
behandling, hver gang pressen gider lytte.

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 27-08-07 16:24

"MVP" <mvp@botmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvem h***** er "Michael" lige !?!

En vis cykelrytter....

> "Side" !? - Det er en avis !?

Tja, den virker uprofessionel og kan altså ikke finde ud at afkræfte
historierne når det viser sig de er forkerte, det kan man ikke bruge til
noget.

mvh
Kim

Fra : Malene P

Dato : 27-08-07 06:08

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Fy skamme. Du må ikke linke til de fremmedes utallige forbrydelser. Der
findes sarte sjæle her i gruppen, der ikke kan tåle at opleve virkeligheden.

Malene P

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-08-07 08:49

Malene P wrote:

> Fy skamme. Du må ikke linke til de fremmedes utallige forbrydelser.
> Der findes sarte sjæle her i gruppen, der ikke kan tåle at opleve
> virkeligheden.
Ikke at jeg egentlig tror, du fatter det, men du vil ikke finde folk her i
gruppen, der benægter, at indvandrere/flygtninge begår forbrydelser. Det, du
vil finde benægtet er, at 1: ALLE fremmede begår forbrydelser, 2. KUN
fremmede begår forbrydelser og 3. at de begår forbrydelser udelukkende FORDI
de er fremmede.

Men du kan næppe selv se forskellen.

Åh ja, og så forresten 4. At ALLE fremmede skal smides ud, fordi NOGLE
fremmede begår forbrydelser.

Derimod vil du her i gruppen finde mange, der påstår disse ting. Nogle af
dem af uvidenhed, andre mod bedre vidende.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 27-08-07 09:40

> [...]
>
> Derimod vil du her i gruppen finde mange, der påstår disse ting. Nogle af
> dem af uvidenhed, andre mod bedre vidende.

De påstande må du gerne have helt for dig selv, du går også ind for,
muhamedanerne skal være medejer af Danmark.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-08-07 10:53

Kurt H. Nedergaard wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> De påstande må du gerne have helt for dig selv, du går også ind for,
> muhamedanerne skal være medejer af Danmark.

Q.E.D.

Per v.

Fra : Malene P

Dato : 27-08-07 11:39

> Ikke at jeg egentlig tror, du fatter det, men du vil ikke finde folk her i
> gruppen, der benægter, at indvandrere/flygtninge begår forbrydelser.

Næh, det sagde jeg heller ikke -men de/i ønsker ikke at diskutere problemet,
lukker øjnene og kaster jer frådende over enhver budbringer.

> Det, du
> vil finde benægtet er, at 1: ALLE fremmede begår forbrydelser,

Det vil jeg da også benægte -hvor har jeg påstået andet?

>2. KUN
> fremmede begår forbrydelser

Det ville da også være en vanvittig påstand -er jeg kommet med sådan en?

>og 3. at de begår forbrydelser udelukkende FORDI
> de er fremmede.

Også her er jeg da enig -derimod er nogle forbrydelser vist tæt forbundet
med en mentalitet, der især præger nogle af de fremmede, der er strømmet her
til. Æresdrab og flokrøverier feks.

> Men du kan næppe selv se forskellen.

Jo -men du VIL ikke

> Åh ja, og så forresten 4. At ALLE fremmede skal smides ud, fordi NOGLE
> fremmede begår forbrydelser.

Hvem har dog være så dum at kræve noget sådant?

Malene P

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-08-07 13:25

Malene P wrote:
> [...]
> der er strømmet her til. Æresdrab og flokrøverier feks.

> Jo -men du VIL ikke

> Hvem har dog være så dum at kræve noget sådant?

Du, blandt mange andre her i gruppen.

Per v

Fra : Malene P

Dato : 27-08-07 18:16

> Du, blandt mange andre her i gruppen.

Det var dog en infam løgn

Malene P

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-08-07 12:23

> Åh ja, og så forresten 4. At ALLE fremmede skal smides ud, fordi NOGLE
> fremmede begår forbrydelser.

Skal det forstås derhen, at du godt vil være med til at smide de fremmede
ud, der begår forbrydelser?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-08-07 13:26

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Skal det forstås derhen, at du godt vil være med til at smide de
> fremmede ud, der begår forbrydelser?

Forstå hvad du vil. Jeg går ikke ind for landsforvisning af folk, der er
født og opvokset i Danmark. Her kunne man passende tage regeringens så¨højt
besungne tilknytningskrav i anvendelse.

Per v.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-08-07 16:31

> Forstå hvad du vil. Jeg går ikke ind for landsforvisning af folk, der
> er født og opvokset i Danmark.

Går du ind for, at nogen som helst fremmede skal udvises efter kriminalitet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-08-07 18:23

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Går du ind for, at nogen som helst fremmede skal udvises efter
> kriminalitet?

Ja. Fx rumænske tyvebander, der kommer på turné.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-08-07 19:07

> Ja. Fx rumænske tyvebander, der kommer på turné.

Dejligt ikke-svar. Du er en lærenem elev. Af jeres offentlige, gensidige
ryklapperi fremgår det tydeligt, at AHW er stolt af dig.

Går du ind for, at fremmede med arbejds- og opholdstilladelse skal smides
ud, hvis de begår kriminalitet? Skal eksempelvis en herboende muslimsk
asylmodtager - vi kan jo tage en palæstinenser fra særlovens tid - smides
ud, hvis han begår grov kriminalitet (drab, voldtægt, narko)?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-08-07 21:43

Jens Bruun wrote:
> [...]
> muslimsk asylmodtager - vi kan jo tage en palæstinenser fra særlovens
> tid - smides ud, hvis han begår grov kriminalitet (drab, voldtægt,

Nej. Er det klart nok? Landsforvisning indgår ikke i civiliseret retspleje.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-08-07 21:55

> Nej. Er det klart nok?

Jatak.

> Landsforvisning indgår ikke i civiliseret
> retspleje.

Landsforvisning? Som i "fædrelandsforvisning"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 28-08-07 16:01

On Mon, 27 Aug 2007 22:42:40 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Landsforvisning indgår ikke i civiliseret retspleje.

hvorfor ikke?

hvad skal samfundet bruge individer som kun begår skaldelige
handlinger til?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them