Legaliser hash
Fra : Peder

Dato : 26-08-07 14:46

Cirka hver tredje oplever fremgang med tænkeevne og hukommelse
efter regelmæssig hashrygning, hvilket er stik imod de fordomme,
som tidligere har hindret en legalisering af dette uskadelige
rusmiddel.

Hvis vi ser på nogle af de mest fredelige samfund i verden, som
det jamaikanske, så er det påfaldende, at der er et stort forbrug
af netop cannabis sativa plantens blade.

BLACK PANTHER PARTY!

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-07 13:15

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message news:farp4v$ckb$6@aioe.org
> [...]
> efter regelmæssig hashrygning, hvilket er stik imod de fordomme,
> som tidligere har hindret en legalisering af dette uskadelige

tror du allerede har røget for meget, du virker jo ret psykotisk.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Jan

Dato : 26-08-07 13:52

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> tror du allerede har røget for meget, du virker jo ret psykotisk.
>
> --
> MVH. N_B_DK
> LTO robot købes.

Ja tror jeg sk også afskaf hellere smøger og spiritus helt og sæt 200
procent afgift på benzin for den forurening de udleder og giv så
kørselsgodtgørelse til dem der tager cyklen på job.

Ser en der cykler 14km hver vej på arbejde hver morgen kl. 6 for at arbejde
på jernstøberi og har gjort det i mange år.

Jan

Fra : Konrad

Dato : 26-08-07 17:05

N_B_DK wrote:
> "Peder" <PeLarsen46@mail.dk> wrote in message
>
> tror du allerede har røget for meget, du virker jo ret psykotisk.

Ja, Peder er uden for pædo-gogisk rækkevidde. Pointen er også klam, at
"nogle af de mest fredelige samfund" i verden osv.

Jeg tror ikke og håber ikke, at hashrygning påvirker et helt samfunds
generelle performance. Jeg ryger selv hash, men jeg gør det da ikke fordi
jeg tror det giver mig eller samfundet en fordel. Tværtimod tror jeg det
modsatte er tilfældet. At være tilhænger af hash er ligesom at være
tilhænger af rockmusik eller en skarp til morgenmaden. Det kan virke for den
enkelte,.men objektivt er der intet vundet.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-08-07 13:58

"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det jamaikanske, så er det påfaldende, at der er et stort forbrug
> af netop cannabis sativa plantens blade.

Du tager - ganske som sædvanlig - helt afsindigt grueligt fejl i dine
påfaldende psykotiske postulater:

http://www.nisat.org/murder%20madness%20in%20jamaica.htm

http://www.jamaicancaves.org/jamaica-crime.htm

Jamaica er tværtimod eet af de mest hypervoldelige og notorisk kriminelle
samfund på denne jord.

(Hvis du ikke skulle tro mig kan du jo altid selv prøve at rejse derned og
prædike påstået "frigjorthed" for dine troll-agtigt tvivlsomt postulerede
seksuelle tilbøjeligheder over for et par lokale rastafari-gangstere fra
Kingston Town, så skal du bare se løjer: Jeg tror faktisk at indtil flere
skribenter herinde af samme årsag uimiddelbart ville være klar til at donere
til enkeltvejsflybilletten?)

Anders Peter Johnsen

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 16:45

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev
>"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

*SNIP RACISTISK ÆVL*

>Jeg tror faktisk at indtil flere
>skribenter herinde af samme ?rsag uimiddelbart ville v?re klar til at donere
>til enkeltvejsflybilletten?)

Det gør jeg gladeligt og frygter intet.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-08-07 15:58

> Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev

> *SNIP RACISTISK ÆVL*

Hvad for "racistisk ævl"?

Som erklæret homoseksuel burde du vist være pinligt opmærksom på den direkte
voldelige homofobi, der både prædikes og praktisere i det jamaicanske
reggae-miljø. På følgende engelske hjemmeside kan du finde nogle ganske
sigende eksempler på, hvad visse...æhm..."prominente jamaicanske
kulturpersonligheder og rollemodeller" mener om folk af din seksuelle
observans:

http://www.petertatchell.net/hate%20crimes/policereggae.htm

og læs nu godt efter underst på siden, hvor følgende eksempler fremgår:

Violently homophobic reggae lyrics - with translations

Under each line of Jamaican patois is the English translation. In brackets
are relevant explanations.

The song, Nuh Fi Wi Fault, by Elephant Man boasts:
"Battyman fi dead!
Queers are to be killed

Please mark we word
Please mark my words

Gimme tha tech-nine
Give me the Tech-9 (machine gun)

Shoot dem like bird
Shoot them (queers) like birds"

Another Elephant Man track, We Nuh Like Gay, goes:

"Battyman fi dead! Tek dem by surprise
Queers are to be killed, take them by surprise

Ghetta in shot head, cau me big gun collide.
Get them shot in the head because we have the big guns (to shoot them)

Gimme me Tech-9, General B wid de chrome an waa shine/
Give me the Tech-9 (type of gun) with the chrome and the shine

Harry Toddler shot out ah bugger-man
Shoot all queer men"

Elephant Man's song, Log On, celebrates setting fire to a gay person and
stamping on their body:

"Log on and step pon chi chi man
Log on and step on a queer man
(Log on is a type of dance using the right foot in a stepping motion as if
to squash a cock roach or insect - the dance lyric boasts about stepping on
queers).

Dance wi a dance and a bun out a freaky man.
Join our dance to burn out the queer man

Step pon him like a old cloth
Step on him like an old cloth

A dance wi a dance and a crush out dem.
Join our dance and crush them (queers)
(further emphasis to invite participants to do the dance)

Do di walk, mek mi see the light and di torch dem fass
Do the walk, make us see the light and torch the queers fast"

Another Level, featuring Bounty Killer with Babycham, says:

"Bun a fire pon a kuh pon mister fagoty (Uh huh)
Burn a fire and kill Mr queer

Cocky deh yah suh fi wheel unda Dorothy (Uh huh)
The cock is to be used under Dorothy (a girl)

Ears ah ben up and a wince under agony
Ears are bending and the girl is wincing with agony

Poop man fi drown a dat a yawd man philosophy (Uh huh)
Queer men who have anal sex should be drowned and that's a yardy man
philosophy"

Beenie Man's hit tune, Bad Man Chi Chi Man (Bad Man, Queer Man), instructs
listeners to kill gay DJs (bad man chi chi man means bad queers):

"If yuh nuh chi chi (queer) man wave yuh right hand and (NO!!!)
If you are not gay wave your right hand and

If yuh nuh lesbian wave yuh right hand and (NO!!!)
If you are not a lesbian wave your right hand and

Some bwoy will go a jail fi kill man tun bad man chi chi man!!!
Some boys will go to jail for killing a man and then turn into a queer

Tell mi, sumfest it should a be a showdown
Tell me if Sumfest (summerfest reggae festival) should close down

Yuh seem to run off a stage like a clown (Kill Dem DJ!!!)
You see him run off the stage like a clown (Kill that DJ!!!)

Bounty Killer's Mr. Wanna Be includes the lyrics:
(This song refers to the rivalry between Beenie Man and Bounty Killer)

Hear this likkle punk guh sing a battyman concert
Hear this little boy going to sing at queer concert

Seh him hood Beenie, a deh suh mi object
Say he's done Beenie damage and he (Bounty Killer) does not object

And him guh pon Mirage, and guh dis-respect.
And he went to Mirage (a former night club) and showed disrespect (toward
Bounty Killer)

War mi start dat by reservation and request
War is going to start by reservation and request

To kill dis yah fool, to me dat is no stress
To kill this fool, to me that is no stress

Murder dem fast just like a Federal Express
Murder them fast just like Federal Express

And mi run wild west
And I run the wild west (cowboy reference)"

Det lyder skam lige som sådan nogle fascistoider sexister, dine højtelskede
autognome burde tage ud og smide med brosten og molotov-cocktails efter,
ikke?

Anders Peter Johnsen

Fra : Peder

Dato : 26-08-07 21:46

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev
>"Peder" <PeLarsen46@mail.dk> skrev i en meddelelse

SNIP

>Det lyder skam lige som s?dan nogle fascistoider sexister, dine h?jtelskede
>autognome burde tage ud og smide med brosten og molotov-cocktails efter,
>ikke?

DER ER ONDE MENNESKER BLANDT ALLE RACER, OG DU BEVISER INTET OM
NEGERE MED FÅ EKSEMPLER.

Fra : @

Dato : 26-08-07 19:33

On Sun, 26 Aug 2007 13:45:35 +0200 (CEST), Peder <PeLarsen46@mail.dk>
wrote:

>Cirka hver tredje oplever fremgang med tænkeevne og hukommelse
>efter regelmæssig hashrygning

ja for nogen kan det kun gå fremad uanset hvad de ryger eller ikke
ryger

skadevirkningerne af hash er så rigeligt dokumenteret

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them