Så lås ham da forhelvede inde
Fra : JBH

Dato : 25-08-07 10:42

og smid nøglen væk.

http://ekstrabladet.dk/112/article330869.ece

"Vi kender ham fra andre voldssager og kræver ham nu varetægtsfængslet,
siger efterforskningsvagtleder i København, Steen Jensen til Ekstra Bladet.
Manden er netop løsladt fra fængslet i juni fra en anden voldssag. "

Dennegang var han nær blevet morder, men ny må vi jo se om han overhovedet
bliver varetægtsfængslet.

/JBH

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 25-08-07 10:42

Den 25-08-2007, skrev JBH:
> [...]
> er netop løsladt fra fængslet i juni fra en anden voldssag. "
>
> Dennegang var han nær blevet morder, men ny må vi jo se om han overhovedet

Jeg skulle lige til at skrive det samme.
Jeg forstår ikke hvorfor et udtryk som vaneforbryder overhovedet
findes, når ordet diskvalificeret er opfundet.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-07 10:52

"Fister Løgsovs" <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in message

> Jeg forstår ikke hvorfor et udtryk som vaneforbryder overhovedet findes,
> når ordet diskvalificeret er opfundet.

LOL! Så smukt kan det formuleres.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : @

Dato : 25-08-07 19:33

On Sat, 25 Aug 2007 11:42:28 +0200, Fister Løgsovs
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Jeg skulle lige til at skrive det samme.
>Jeg forstår ikke hvorfor et udtryk som vaneforbryder overhovedet
>findes, når ordet diskvalificeret er opfundet.

at begrebet vaneforbryder eksisterer tyder på at samfundet ikke formår
at tage ordentligt vare på forbryderne

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them