Kun en pige..Part II
Fra : vvv

Dato : 24-08-07 15:45

"-=* NEiL DANELAW *=-" skrev i
en meddelelse
> Et enkeltstående indlæg om dagens enkeltstående lille episode:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article329788.ece
>
> Husk, dette er en enkeltstående episode.
>
> Men kan vi ikke bare for en enkelt gangs skyld, hjemsende
> de fremmede?

http://ekstrabladet.dk/112/article330684.ece

Kan vi ikke bare for en gang skyld vente med at dømme til vi ved om der er
sket en forbrydelse?

Husk, dette er ikke en enkeltstående episode, hvor fremmede får skylden for
opdigtede gruppevoldtægter.(Hillerød, Vordingborg og nu Nørrebro)

vv

Fra : Malene P

Dato : 24-08-07 15:57

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> opdigtede gruppevoldtægter.(Hillerød, Vordingborg og nu Nørrebro)

Omvendt sidder der jo altså også folk her i gruppen, der på hver deres måde
totalt lukker øjnene for de mange forbrydelser, de fremmede rent faktisk
begår. Nogle af dem tilsviner budbringeren og andre tilføjer højrøstet
budbringeren i sit killfilter eller henviser fejt til skraldespanden
dk.politik.indvandring. Men indrømmet -det er trist, at danske piger af
uvisse årsager opfinder den slags historier. Og det er også trist, at det er
så nemt at give de fremmede skylden for noget, de trods alt IKKE har gjort.

Malene P

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 16:07

Malene P wrote:

>Omvendt sidder der jo altså også folk her i gruppen, der på hver deres måde
>totalt lukker øjnene for de mange forbrydelser, de fremmede rent faktisk
>begår.
(...)
>Men indrømmet -det er
> trist, at danske piger af uvisse årsager opfinder den slags
> historier.

Er det 4 eller 5 gang en dansk pige har opfundet en gruppevoldtægt begået af indvandrere - i år???

Hvor mange gruppevoldtægter har indvandrere begået i år???

Fra : Malene P

Dato : 24-08-07 16:23

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i en meddelelse
Malene P wrote:

>Omvendt sidder der jo altså også folk her i gruppen, der på hver deres måde
>totalt lukker øjnene for de mange forbrydelser, de fremmede rent faktisk
>begår.
(...)

----------------- lær lige at quote korrekt, Konrad

>Er det 4 eller 5 gang en dansk pige har opfundet en gruppevoldtægt begået
af indvandrere - i år???

3. SVJV -ihvertfald af denne slags, hvor kun farven på bilen men ikke på
"gerningsmændene" varierer.

>Hvor mange gruppevoldtægter har indvandrere begået i år???

Aner det ikke -gør du?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 16:31

Malene P wrote:
> "Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i en meddelelse

> (...)
>
> ----------------- lær lige at quote korrekt, Konrad

Mon ikke der er en særlig årsag til at jeg af alle indlæg vælger at quote præcis på denne måde med dette indlæg?

0

Fra : Malene P

Dato : 24-08-07 17:09

Malene P wrote:
> [...]
>
> ----------------- lær lige at quote korrekt, Konrad

Mon ikke der er en særlig årsag til at jeg af alle indlæg vælger at quote

????????

Malene P

Fra : Konrad

Dato : 24-08-07 18:40

Malene P wrote:

> Mon ikke der er en særlig årsag til at jeg af alle indlæg vælger at
> quote præcis på denne måde med dette indlæg?
>
> ????????

Det var den med (frit omskrevet) "folk lukker øjnene for
indvandrerkriminalitet" og "det er beklageligt at piger laver falske
anmeldelser om gruppevoldtægt"...Som jo står i skærende konstrast til 0
gruppevoldtægter og en række falske anklager, som har ført til en hel masse
debat om indvandrere med sig. Folk overser altså ikke noget - de ser faktisk
mere end der er!

Fra : vvv

Dato : 24-08-07 16:34

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> af indvandrere - i år???
>
> 3. SVJV -ihvertfald af denne slags, hvor kun farven på bilen men ikke på

Ingen, så vidt jeg ved.

vv

Fra : Malene P

Dato : 24-08-07 17:44

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ingen, så vidt jeg ved.

Jamen så er alting jo godt

Malene P

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-08-07 16:07

Malene P wrote:
Og det er også trist, at det er så nemt at give de
> fremmede skylden for noget, de trods alt IKKE har gjort.

Det triste er vel, at det er så nemt at få folk til at tro det.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Malene P

Dato : 24-08-07 16:18

> Malene P wrote:
> Og det er også trist, at det er så nemt at give de
> >
> Det triste er vel, at det er så nemt at få folk til at tro det.

Enig, men som jeg antyder, er der nok også måske en årsag til det.

Malene P

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-08-07 21:14

Malene P wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Enig, men som jeg antyder, er der nok også måske en årsag til det.

Ja bestemt, men den tror jeg ikke, vi to er enige om.

Per V.

Fra : N/A

Dato : 25-08-07 10:27

Fra : William Boysen

Dato : 25-08-07 10:27

On Sat, 25 Aug 2007 10:37:14 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Er det ikke som regel dig, der viderebringer den slags
>"oplysninger". Meget tyder på, du selv har fantsier om
>at blive taget af en muslim. Skal jeg spørge min fætter?
>--
>Salam, Hleqa

Husk at ændre din signatur næste gang, du forsøger at lege muhamedaner.

--
Don't mess with Ludvig Nielsen, Arne Wilstrup, Kim Larsen, Konrad,
Peter Heide, Peter Bang, Christian R. Larsen and Hans Joergensen.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Wilstrup

Dato : 24-08-07 15:59

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen
> [...]
> får skylden for
> opdigtede gruppevoldtægter.(Hillerød, Vordingborg og nu

Netop - men visse kredse i denne gruppe er altid meget hurtig
ude med snøren, når der sker en forbrydelse - så mener de at
det er udlændingenes skyld, at NU må de sendes hjem etc.

Det viser jo primitiviteten i deres budskaber om de fremmede -
gad vide hvordan det kan være at disse mennesker har så meget
had mod disse fremmede. Føler de sig truet på deres
seksualitet eller hvad skyldes den megen had?

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-08-07 16:28

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Det viser jo primitiviteten i deres budskaber om de fremmede - gad vide
> hvordan det kan være at disse mennesker har så meget had mod disse
> fremmede.

Det er de røde fjolser der har inviteret det muslimske stenalderfolk, fordi
de skal bruge disse hyperkriminelle og vanvittigt udgiftskrævende barbarer
til stemmekvæg.

Det er famene da perverst Hertzsprung!

Mvh
Martin

Fra : vvv

Dato : 24-08-07 16:33

> Det er de røde fjolser der har inviteret det muslimske stenalderfolk,

Vrøvl, det gjorde et enigt folketing minus frp. i både 70erne og 80erne

>fordi de skal bruge disse hyperkriminelle og vanvittigt udgiftskrævende
>barbarer til stemmekvæg.

Og mere vrøl.

vv

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 16:38

vvv wrote:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Vrøvl, det gjorde et enigt folketing minus frp. i både 70erne og
> 80erne

Ja. Alle partier stod jo bag - både gæstearbejderne og senere flygtningeloven af 1983.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-08-07 17:41

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i meddelelsen
vvv wrote:
> [...]
> 80erne

Ja. Alle partier stod jo bag - både gæstearbejderne og senere

----------

Jeg nævner jo bare de mest perverse. Hertil kommer velmenere mv.

Mvh
Martin

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-08-07 21:15

Martin Larsen wrote:

> Jeg nævner jo bare de mest perverse. Hertil kommer velmenere mv.

Og det er forkert at være velmenende?

Per V.

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-08-07 23:36

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Og det er forkert at være velmenende?

Ja, når velmenenheden bliver det centrale, slår den over i bigotteri.

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 25-08-07 08:12

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, når velmenenheden bliver det centrale, slår den over i
> bigotteri.

Bigotteriet har du tilfælles med andre fremmedhadere : dine
generaliseringer er legendariske, dine lukkede øjne for
danskernes opførsel står i skærende kontrast til dine
hadefulde udfald mod de fremmede, hvis du blot kan finde en
enest lille flig, du kan bruge i din hadefulde propaganda mod
en "flygtningestrøm" som kun eksisterer i dit hovede.

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-08-07 00:25

> [...]
> fremmede, hvis du blot kan finde en enest lille flig, du kan bruge i din
> hadefulde propaganda mod en "flygtningestrøm" som kun eksisterer i dit

Din ofte af hadefulde patologiske evne til benægtelse er legendarisk, og når
nye skingre højder.

Mvh
Martin

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-08-07 09:30

Martin Larsen wrote:

> Din ofte af hadefulde patologiske evne til benægtelse er legendarisk,
> og når nye skingre højder.

Hvad det hadefulde og patologiske og benægtelsesevne angår, scorer du højt
med dine evige påstande om "flygtningeinvasion" i landet med Europas mest
restriktive indvandrerpolitik.

Per V.

Fra : Wilstrup

Dato : 26-08-07 10:55

> " > Din ofte af hadefulde patologiske evne til benægtelse er
> legendarisk, og når nye skingre højder.

nu er det altså ikke mig der taler usandt om at der ikke
eksisterer nogen "indvandrerstrøm" mod Danmark. Det er altså
dig, der benægter fakta fordi de ikke støtter dine vanvittige
fordomme på det område.

Endelig er det jo legendarisk så mange gange du undlader at
kommentere andres indlæg (her: mit) fordi du mangler
argumenter mod dem. I stedet kaster du med mudder for at
forsøge at bilde folk ind at du faktisk har nogle argumenter
at give af - det har du ikke, og derfor vælger du som sagt at
forsøge at føre krigen over i fjendens lejr - med et slet
resultat for dig.

Du taber hver eneste gang i denne debat, hvor det er skingre
skældsord, der er din force fremfor lødige og afbalancerede
argumenter, der præger debatten.

Og som ventet vil du sikkert også kaste med endnu mere mudder
fremfor at forholde dig til den virkelighed, der præger de
faktuelle forhold.

Fra : Konrad

Dato : 26-08-07 17:34

Wilstrup wrote:
> [...]
> eksisterer nogen "indvandrerstrøm" mod Danmark. Det er altså
> dig, der benægter fakta fordi de ikke støtter dine vanvittige

Joda. Du skal levere argumenter både for og imod det du siger. Du skal
bevise både at du selv har ret *og* at Martin har ret (ellers er du ikke
lødig). Når dette tagselvbord er lagt frem beslutter Martin sig for hvad
diskussionen skal handle om - og du kan starte forfra.

Fra : Wilstrup

Dato : 26-08-07 20:16

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> sig for hvad
> diskussionen skal handle om - og du kan starte forfra.

ja, desværre!

Fra : Malene P

Dato : 25-08-07 01:41

> Og det er forkert at være velmenende?

Det er forkert at bruge "velmeneri" som dække over noget helt andet.

Malene P

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-08-07 14:35

Malene P wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er forkert at bruge "velmeneri" som dække over noget helt andet.

Jamen så hold op med det.

Per V.

Fra : Wilstrup

Dato : 24-08-07 16:39

> [...]
> stenalderfolk, fordi de skal bruge disse hyperkriminelle og
> vanvittigt udgiftskrævende barbarer til stemmekvæg.

konspirationsteorierne længe leve. Generaliseringerne og
fordommene ligeså!

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-08-07 17:43

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> konspirationsteorierne længe leve. Generaliseringerne og fordommene
> ligeså!

Du du jo er patologisk benægter, må det jeg siger være sandt!

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 25-08-07 08:08

Fra : Wilstrup

Dato : 25-08-07 08:09

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Du du jo er patologisk benægter, må det jeg siger være
> sandt!

Det vil kun være sandt hvis dine præmisser er sande - det er
de langt fra -da du er naziapologet er der ingen tvivl om at
det er dig, der lyver. Sådan gør alle nazister.

Fra : Frank

Dato : 24-08-07 17:41

Hej

vvv skrev:

> http://ekstrabladet.dk/112/article330684.ece
>
> Kan vi ikke bare for en gang skyld vente med at dømme til vi ved om der er
> sket en forbrydelse?

Jo, eller vente med at afvise at der er sket en forbrydelse:

Fra din citerede artikel:

"Hun har derpå sagt, at hun var seksuelt sammen med en bekendt af
udenlandsk oprindelse, og at det måske ikke foregik helt frivilligt -
det skal vi tale med hende om i dag, da hun efter sammenbruddet torsdag
ikke kunne afhøres yderligere, siger efterforskningsleder Henrik Vedel
ved Station Bellahøj til ekstrabladet.dk. "

> Husk, dette er ikke en enkeltstående episode, hvor fremmede får skylden for
> opdigtede gruppevoldtægter.(Hillerød, Vordingborg og nu Nørrebro)

Jo da, det er den 3. enkeltstående episode i år. Der er derfor ikke tale
om en tendens.....

Mvh
Frank

Fra : Vidal

Dato : 25-08-07 11:34

On 25 Aug., 11:26, William Boysen <er....@tur.for.første.gang> wrote:
> On Sat, 25 Aug 2007 10:37:14 +0200, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Husk at ændre din signatur næste gang, du forsøger at lege muhamedaner.

Det var ærgerligt, det kiksede, jeg havde forestillet mig, at få en
masse fornøjelse af det.
--
Venlig hilsen,

Vidal