Negerluderen Jonny Hansen?
Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 13:58

Negerluderen Jonny Hansen?

Er det tegn på sindsyge at have seksuelle fantasier om
Nazi lederen Jonny Hansen bundet til et træ, smurt ind i skosværte
og med en pik i røven?

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol/Milkyway.

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-07 14:53

"Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote in message
> Negerluderen Jonny Hansen?
>
> Er det tegn på sindsyge at have seksuelle fantasier om
> Nazi lederen Jonny Hansen bundet til et træ, smurt ind i skosværte
> og med en pik i røven?

Ja. Udover det, er det klamt.

/Kim

Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 16:17

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev noget
retning af:

> Ja. Udover det, er det klamt.

Måske er det fordi at du forestiller dig at han Heiler istedet for at Hyle?

/Pnic

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-07 23:35

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:46cee2ce$0$7608$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "Pnic" <pnic@nomail.dk> wrote in message

> Ja. Udover det, er det klamt.

Klamme ord er ISÆR UINTERESSANTE, når de ikke har trusselsaspekt
og i enhver henseende er HELT UDEN FYSISKE KONSEKVENSER

Alle kan forestille sig alt, who cares?

Sten og stokke kan brække dine ben, men ord sårer aldrig fysisk

De der kan lide at blive såret psykisk, kan hygge sig med psykisk
martyrium - who cares?

Personen Jonni Hansen gør sig interessant ved at hylde fortidsideologi, men
er også en sej dansker med sundt fokus på muslimindvandringens urimelighed
og højintelligent evne til at komme i medierne og vise at modviljen mod
godhedsindustriens ondskab mod fædrelandet er levende.

Mit plankeværk og hus har samme funktion og at Klaus Bondams byggeafdeling
kræver nedrivning af slogans inden 31.8 og ellers kæmpebøde og tvangsbøder
indtil fjernelse, er en afslørende foragt for ytringsfrihed, næsten
sammenlignelig med muslimreaktionen på JP-profettegningerne.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 15:01

On Fri, 24 Aug 2007 14:58:20 +0200, Pnic wrote:

> Negerluderen Jonny Hansen?
>
> Er det tegn på sindsyge at have seksuelle fantasier om
> Nazi lederen Jonny Hansen bundet til et træ, smurt ind i skosværte
> og med en pik i røven?

Søg hjælp.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-08-07 15:15

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Søg hjælp.

En fedladen muslim , hvis nummerplade er affotograferet har i 5 dage
konstant hærget mit plankeværk , stjålet bl.a. affaldkontaineren hvis
indhold han spredte på fortovet og i hans idelige skrigen til mig og min
datter er et tilbagevendende tema at jeg er bøsse og hun er luder.

Jeg skriger tilbage at bøsser og ludere er ikke så skadelige som
hærværksfolk og han vil klart gøre indtryk på mig så han svarer tilbage at
han er gift og har OGSÅ børn.

Min genbo der skriger at jeg er skitzofren, svarer jeg at skitzofrene næsten
aldrig får børn (vistnok aldrig i DK)

Jonni har børn og ville klart være ydmyget af dit scenarie.
I det jeg gætter at skosværte let vaskes af, vil jeg hellere bindes til et
træ osv end slås i ansigtet - det er jeg bange for

Politiet ku let formane muslim-hærværksmanden men gider ikke røre en finger.
så måske det bliver værre og værre. SKal kriminalitet ikke stoppes i
starten, når det er NEMT ?
Inat kl 23 larmede han med lexanpladerne på mit plankeværk i et kvarter og
fik en af dem halvejs af.

De første hærværksdage koncentrerede han og hans venner sig om at fjerne
budskabet "DAnmark aldrig muslimsk" som optræder mange steder på
kunstværket. TAnkevækkende

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 15:24

On Fri, 24 Aug 2007 16:14:37 +0200, Bo Warming wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

....Snip
> Jonni har børn og ville klart være ydmyget af dit scenarie.
....Snip

Nu var det altså ikke mit scenarie.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 15:16

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev noget retning af:

> Søg hjælp.

I mine sex fantasier kan jeg godt håndtere ham på egen hånd!
Og af en eller anden grund får tanken om en Nazist/Racist
bundet til et træ, mens han trygler om nåde, mig til at tænke på
min tid i 5. Opklarings Eskadron!

/Pnic

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 15:21

On Fri, 24 Aug 2007 16:15:50 +0200, Pnic wrote:

> [...]
> Og af en eller anden grund får tanken om en Nazist/Racist
> bundet til et træ, mens han trygler om nåde, mig til at tænke på

Ja sikkert, hvad med din tid som batman.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 15:31

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev noget retning af:
> On Fri, 24 Aug 2007 16:15:50 +0200, Pnic wrote:

-snip-

> Ja sikkert, hvad med din tid som batman.

GHR 5 Opk. Næstved 93 (Bynavn: Nøbbet) Hvad med dig?

/Pnic

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 15:49

On Fri, 24 Aug 2007 16:30:41 +0200, Pnic wrote:

> -snip-

> GHR 5 Opk. Næstved 93 (Bynavn: Nøbbet) Hvad med dig?

Klask dig selv en med et koben, kan jo være det hjælper, hvis ikke, hmm,
tjaee så kan det vel heller ikke gøre den store skade, tag chancen.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 15:54

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev noget retning af:

> Klask dig selv en med et koben, kan jo være det hjælper, hvis ikke, hmm,
> tjaee så kan det vel heller ikke gøre den store skade, tag chancen.

Jeg vil hellere (fantasere om) at røvpule ham Nazisten!

/Pnic

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 16:42

On Fri, 24 Aug 2007 16:54:04 +0200, Pnic wrote:

> Jeg vil hellere (fantasere om) at røvpule ham Nazisten!

Det må du for min skyld gerne, men hold dog tanken for dig selv, det giver
sgu grimme billeder.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 19:10

> Det må du for min skyld gerne, men hold dog tanken for dig selv, det giver
> sgu grimme billeder.

Sidder du og lave grin med min seksuelle orientering?
Som er domination og udmygelse af møgsvin?
som godt kan lide og tortere andre uden grund?

Eller mener du at fantasier om politiske figurer
ikke hører hjemme i dk.politik?

Hvis det sidste er tilfældet vil jer gerne bede om at
folk holder op med at skrive om deres fantasier
om Dansk Folkepartis medlemmers høje eller normale
intelligens niveau, da jeg ikke mener at diskussion der
omhandler mytiske kreaturer hører hjemme i dk.politik

Så hold venligst diskussion om Drager,Enhjørringer og
Intelligente FolkeFascister (som alle jo ved ikke eksisterer i
virkligheden)ude af dk.politik.

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 20:58

On Fri, 24 Aug 2007 20:09:42 +0200, Pnic wrote:

> [...]
>
> Så hold venligst diskussion om Drager,Enhjørringer og
> Intelligente FolkeFascister (som alle jo ved ikke eksisterer i

ROFL.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pernille

Dato : 24-08-07 15:32

"Pnic" <pnic@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Pnic
>
> --
>
> 8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol/Milkyway.

Jeg troede slet ikke, at det var muligt at have sexfantasier, hvori Jonni
Hansen indgik.
Der er da INTET sexet over ham.
Jeg synes han gi'r mig kvalme!

Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 16:04

"Pernille" <Hovedst@den> skrev noget retning af:

> Jeg troede slet ikke, at det var muligt at have sexfantasier, hvori Jonni
> Hansen indgik.
> Der er da INTET sexet over ham.
> Jeg synes han gi'r mig kvalme!

Ja! Men alligevel er der et eller andet tiltrækkende ved det mentale
billed at se ham malet sort, bundet til et træ og med en pik i røven!
Gad vide hvorfor? Måske er jeg blevet lidt småpervers!

/Pnic

Fra : Pernille

Dato : 24-08-07 17:14

> Ja! Men alligevel er der et eller andet tiltrækkende ved det mentale
> billed at se ham malet sort, bundet til et træ og med en pik i røven!
> Gad vide hvorfor? Måske er jeg blevet lidt småpervers!

Nej, du er ikke blevet lidt småpervers!
Du er ganske enkelt virkelig pervers!

Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 17:33

> Nej, du er ikke blevet lidt småpervers!
> Du er ganske enkelt virkelig pervers!

Ja, jeg sad også lige selv og konkluderede at hvis
man røvpuler en Nazist er man egentlig en
slags Nekrofil da de er hjernedøde alle sammen,
for slet ikke at tale om at de egentlig alle
sammen er en slags dyr så en form for Beastiality
er det vel egentlig også.

Fra : Peder

Dato : 24-08-07 18:24

Pnic <pnic@nomail.dk> skrev
>Negerluderen Jonny Hansen?

>Er det tegn p? sindsyge at have seksuelle fantasier om
>Nazi lederen Jonny Hansen bundet til et tr?, smurt ind i skosv?rte
>og med en pik i r?ven?

Det er der vist mange af os antifascister, der drømmer om

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 16:43

On Fri, 24 Aug 2007 17:24:20 +0200 (CEST), Peder wrote:

> Pnic <pnic@nomail.dk> skrev

> Det er der vist mange af os antifascister, der drømmer om

Jeg har på fornemmelsen du puler alt, puls eller ej.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Peter Bang

Dato : 24-08-07 19:31

Peder <PeLarsen46@mail.dk> skrev:
>Pnic <pnic@nomail.dk> skrev

>Det er der vist mange af os
>antifascister, der drømmer om

Er den der Jonni egentlig ikke alt for gammel til din smag?

Fra : Pnic

Dato : 24-08-07 20:30

"Peter Bang (slet DQ4I7)" <peterbang@DQ4I7privat.dk> skrev noget retning af:

> Er den der Jonni egentlig ikke alt for gammel til din smag?

Hvis han er over 18 gør jeg ham til min kælling,
får ham til at konvertere til muslim og får ham til
at spise svin(hans egen penis) (i min fantasi altså)

/Pnic

--

8620 Kjellerup/Jutland/Denmark/Europe/Earth/Sol System(Happy now?)/Milkyway.

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-08-07 21:12

Peder wrote:
> Pnic <pnic@nomail.dk> skrev

> Det er der vist mange af os antifascister, der drømmer om

Snak for dig selv. Folk med den slags lyster kan IMHO godt slette
forstavelsen "anti".

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Helqa Mohammad el-Sa~

Dato : 25-08-07 09:32

> [...]
>
> Er det tegn på sindsyge at have seksuelle fantasier om
> Nazi lederen Jonny Hansen bundet til et træ, smurt ind i skosværte

Overhovedet ikke. I forhold til andres fantasier her i gruppen er det et
sundhedstegn.
--
Salam, Helqa

Fra : Peder B. Pels

Dato : 25-08-07 16:08

Pnic <pnic@nomail.dk> wrote:

> [...]
>
> Er det tegn på sindsyge at have seksuelle fantasier om
> Nazi lederen Jonny Hansen bundet til et træ, smurt ind i skosværte

LOL! Har du set Pulp Fiction for nylig? :)

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".