Må ikke ryge i sin egen have.
Fra : Tveskaeg

Dato : 23-08-07 09:27

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-8017910.html

Endnu et eksempel på hvordan folk der ryger forfølges.

En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene
luft!!

Dobbeltmoral så det basker!!

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 09:40

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
> [...]
>
> En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
> forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene

Det er direkte idioti, og jeg lagde specielt mærke til den del med at det
var en nabostrid....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-07 11:00

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
> forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene

Nåh stakkels rygere der er blevet pålagt at tage hensyn til en døende mands
helbred.

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-08-07 11:30

On Thu, 23 Aug 2007 12:00:14 +0200, "ThomasB" <usenet @ 2ma2 punktum
dk> wrote:

>Nåh stakkels rygere der er blevet pålagt at tage hensyn til en døende mands
>helbred.

Han vil have frisk luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
forurenendende bil.

Dobbeltmoral så det basker!!!

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-07 17:27

> Han vil have frisk luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
> forurenendende bil.
>
> Dobbeltmoral så det basker!!!

Transport er for de fleste mennesker nødvendigt. Det er rygning ikke.

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-08-07 19:05

On Thu, 23 Aug 2007 18:26:53 +0200, "ThomasB" <usenet @ 2ma2 punktum
dk> wrote:

>Transport er for de fleste mennesker nødvendigt. Det er rygning ikke.

Så kan de bare finde cyklen frem!!

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-07 19:29

> Så kan de bare finde cyklen frem!!

Så fordi rygere ikke må ryge forskellige steder, så skal alle ikke-rygere
der føler sig generet af cigaretrøg køre på cykel?

Fra : Tveskaeg

Dato : 24-08-07 08:14

On Thu, 23 Aug 2007 20:28:44 +0200, "ThomasB" <usenet @ 2ma2 punktum
dk> wrote:

>Så fordi rygere ikke må ryge forskellige steder, så skal alle ikke-rygere
>der føler sig generet af cigaretrøg køre på cykel?

Du er ualmindelig tungnem når det er dig der skal ofre på den rene
lufts alter!!

Alle der kræver ren luft indendørs må også bidrage til ren luft
udendørs. Det er faktisk ret enkelt at forstå.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 24-08-07 11:30

Tveskaeg wrote:

> Alle der kræver ren luft indendørs må også bidrage til ren luft
> udendørs. Det er faktisk ret enkelt at forstå.

Det er sådan set sandt nok. Problemet er at mange mennesker er hysteriske
omkring noget der rent faktisk ikke er noget ret stort problem. Rygning =
skadeligt for helbreddet. Passiv rygning = fis i en hornlygte med mindre
påvirkningen er massiv, hvilket den sjældent er. Udstødningsgas = INDERLIGT
ligegyldigt, bortset fra smogscener i storbyerne.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 12:54

Helt enig...

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 24-08-07 11:27

Tveskaeg wrote:

> Så kan de bare finde cyklen frem!!

Så får jeg godt nok en transporttid der vil noget.... daaaaaamn

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 12:00

"ThomasB" <usenet @ 2ma2 punktum dk> wrote in message
> Nåh stakkels rygere der er blevet pålagt at tage hensyn til en døende
> mands helbred.

Vi er alle døende.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-07 17:27

> Vi er alle døende.

Rygere mere end andre.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 21:20

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Rygere mere end andre.

Så du mener altså retten har dømt kvinden til ikke at ryge i hendes have af
hensyn til sig selv og ikke nabo manden ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 21:34

On Thu, 23 Aug 2007 22:20:06 +0200, N_B_DK wrote:

> "ThomasB" <usenet @ 2ma2 punktum dk> wrote in message

> Så du mener altså retten har dømt kvinden til ikke at ryge i hendes have af
> hensyn til sig selv og ikke nabo manden ?

Endnu en BRILLIANT konstatering fra NBDK's hånd.

--
Rent-A-Troll.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-08-07 02:51

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Endnu en BRILLIANT konstatering fra NBDK's hånd.

Du udstiller konstant din dumhed, utroligt du ikke blev aflivet ved fødslen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : ThomasB

Dato : 24-08-07 09:29

> Så du mener altså retten har dømt kvinden til ikke at ryge i hendes have
> af hensyn til sig selv og ikke nabo manden ?

Nej det mener jeg ikke. Jeg mener at hun selvfølgelig skal tage hensyn til
naboen og at rygere er mere dødende end resten af samfundet.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 12:01

"ThomasB" <usenet @ 2ma2 punktum dk> wrote in message

> Nåh stakkels rygere der er blevet pålagt at tage hensyn til en døende
> mands helbred.

Hvorfra har du han er mere døende end vi andre er ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-07 17:27

> Hvorfra har du han er mere døende end vi andre er ?

Tror du han bruger iltapparat for sjov?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 17:30

On Thu, 23 Aug 2007 18:27:29 +0200, ThomasB wrote:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror du han bruger iltapparat for sjov?

Du må ikke stille så sværer spørgsmål, NBDK bliver jo bare forvirret.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 17:30

On Thu, 23 Aug 2007 18:29:39 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Du må ikke stille så sværer spørgsmål, NBDK bliver jo bare forvirret.

Svære

--
Rent-A-Troll.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 21:23

> Du må ikke stille så sværer spørgsmål, NBDK bliver jo bare forvirret.

Mente du svære spørgsmål ? men ja det må det jo have været eftersom ingen af
jer kan svare på hvorfra i har fået ideen om at manden skulle være andet en
psykisk syg..

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 21:33

On Thu, 23 Aug 2007 22:22:45 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Mente du svære spørgsmål ?

Det er også kun et døgn siden jeg selv rettede det, gjorde jeg faktisk ca.
30 sekunder efter første indlæg, men jeg ved du ikke er så hurtig så du er
undskyldt.

--
Rent-A-Troll.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-08-07 02:52

> Det er også kun et døgn siden jeg selv rettede det, gjorde jeg
> faktisk ca. 30 sekunder efter første indlæg, men jeg ved du ikke er
> så hurtig så du er undskyldt.

er 4 timer for dig et døgn ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 21:22

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror du han bruger iltapparat for sjov?

Ja det tror jeg faktisk, bemærkede du at de har en nabostrid ? er du klar
over hvad sådan noget gør ved folk ??

I den by jeg opvoksede i var der 2 bønder der var i nabokrig, der blev lagt
store sten på markederne for at skade mejetærskeren, deres veje havde de med
at spærre med kampsten og lignende, de var rigtig gode venner...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 02:40

On Thu, 23 Aug 2007 22:21:51 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>I den by jeg opvoksede i var der 2 bønder der var i nabokrig, der blev lagt
>store sten på markederne for at skade mejetærskeren,

Sjov stavefejl...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 13:36

--
Rent-A-Troll.

Fra : Jan

Dato : 23-08-07 11:45

> [...]
>
> En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
> forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene

Ha ha nemlig ja

Jan

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 13:36

On Thu, 23 Aug 2007 10:27:02 +0200, Tveskaeg wrote:

> [...]
>
> En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
> forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene

Væn dig til det

--
Rent-A-Troll.

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-08-07 19:10

On Thu, 23 Aug 2007 14:35:32 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Væn dig til det

Endnu en dobbeltmoralist toner rent flag.

Det er kun udvalgte borgere der skal bidrage til Ludvig Nielsens rene
luft, ikke Ludvig selv.

Det var jo ikke det var meningen, næ Hellig Ludvig skal køre på
frihjul.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 19:13

On Thu, 23 Aug 2007 20:09:30 +0200, Tveskaeg wrote:

> [...]
> luft, ikke Ludvig selv.
>
> Det var jo ikke det var meningen, næ Hellig Ludvig skal køre på

Nu er jeg godt klar over du ikke er den sprødeste kiks i pakken, men jeg
har fortalt dig i stort set hvert eneste indlæg, jeg har ingen vil, jeg går
eller cykler.

Men skift cigaretten ud med en sut, det er jo det samme når det kommer til
stykket, du sviner bare ikke med sutten.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Tveskaeg

Dato : 24-08-07 08:15

On Thu, 23 Aug 2007 20:12:44 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

> [...]
>
>Men skift cigaretten ud med en sut, det er jo det samme når det kommer til
>stykket, du sviner bare ikke med sutten.

Du er mere end almindelig dobbeltmoralsk.

Hvor stopper dit krav om ren luft ved dørtærsklen??

Fra : Per Rønne

Dato : 23-08-07 14:05

> [...]

> En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
> forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene

Han er tilsyneladende stærkt allergisk over for tobaksrøg, og sagen
fremstilles som 'eneståede'.

Jeg citerer fra artiklen:

=
Kvindens nabo, en advokat, har ifølge avisen anført, at han er ekstremt
føl°©som over for tobaksrøg. For at komme fra sin hoveddør ud til sin
bil har han angiveligt måttet anvende iltmaske.

Efter et retsopgør har miljødomstolen i Växjö besluttet, at kvinden
forbydes at ryge i store dele af sin have.

Blandt andet fordi hendes grund er lavere beliggende end den
overfølsomme nabos.
=

Altså ingenlunde en gængs sag - og hun har stadig tilladelse til at ryge
i bestemte områder af haven.

Men Svend Tveskæg synes åbenbart at det er bedre, at advokaten må
anvende iltmaske?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-07 23:40

> Men Svend Tveskæg synes åbenbart at det er bedre, at advokaten må
> anvende iltmaske?

Det nægter jeg at tro er nødvendigt

/Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 23-08-07 16:05

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Det nægter jeg at tro er nødvendigt

Det er faktisk en af præmisserne for dommen, at dette var nødvendigt. Er
du læge?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 05:18

> Det er faktisk en af præmisserne for dommen, at dette var nødvendigt. Er
> du læge?

Nej, men hvis det er nødvendigt for ham at anvende en iltmaske udendørs, for
at kunne gå gennem haven, men alle mulige andre steder kan den undværes, så
er det sgu ikke naboen der er problemet. Her har vi med en nutcase i kaliber
med Ludvig at gøre.

/Kim

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 20:25

On Thu, 23 Aug 2007 21:17:56 -0700, Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> er det sgu ikke naboen der er problemet. Her har vi med en nutcase i kaliber

Glæder mig at jeg er kommet helt ind under huden på dig

--
Rent-A-Troll.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 14:59

> Men Svend Tveskæg synes åbenbart at det er bedre, at advokaten må
> anvende iltmaske?

Det er da en frygtelig gang sludder, hvis manden ikke kan tåle tobaks os, er
der uden tvivl også meget andet han ikke kan tåle, deriblandt bil os.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 15:09

On Thu, 23 Aug 2007 15:59:11 +0200, N_B_DK wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message
>
> Det er da en frygtelig gang sludder, hvis manden ikke kan tåle tobaks os, er
> der uden tvivl også meget andet han ikke kan tåle, deriblandt bil os.

Vrøvl, bilos og tobaksos er to vidt forskellige ting, jeg får personligt
hovedpine, røde øjne og løbende næse af tobaksrøg, men reagere overhovedet
ikke på bilos.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-08-07 19:12

On Thu, 23 Aug 2007 16:08:30 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Vrøvl, bilos og tobaksos er to vidt forskellige ting, jeg får personligt
>hovedpine, røde øjne og løbende næse af tobaksrøg, men reagere overhovedet
>ikke på bilos.

Forkert.

Det drejer sig om retten til ren luft og den stopper ikke ved
dørtærsklen.

Den gælder hele vejen ud i det fri hvor dræbes mindst 10 mennesker
hvereneste dag for dig nogle mennesker har noget de selv formulerer
som et transportbehov. Det behov mener de så giver dem automatisk ret
til at svine den rene luft til og slå andre ihjel som det passer dem.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 19:14

On Thu, 23 Aug 2007 20:12:02 +0200, Tveskaeg wrote:

> [...]
> som et transportbehov. Det behov mener de så giver dem automatisk ret
> til at svine den rene luft til og slå andre ihjel som det passer dem.

Er du mere end almindeligt fatsvag, måske smøger og bajere allerede har
ødelagt mere end godt er.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Tveskaeg

Dato : 24-08-07 08:18

On Thu, 23 Aug 2007 20:14:03 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Er du mere end almindeligt fatsvag, måske smøger og bajere allerede har
>ødelagt mere end godt er.

Det har ikke ødelagt nær så meget som bilkørslen hvis forurening alene
i københavn dræber 10 mennesker hver eneste dag.

Ligeledes er alle forskere eninge om at der enorme klimaforandringer
på vej hvor bilkørslen må antages at have en stor andel af skylden.

Men stadig plejer du din dobbeltmoral om at frisk luft skal kun
forfindes indendørs.

Ynkeligt!!

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 11:54

On Fri, 24 Aug 2007 09:17:30 +0200, Tveskaeg wrote:

> [...]
> på vej hvor bilkørslen må antages at have en stor andel af skylden.
>
> Men stadig plejer du din dobbeltmoral om at frisk luft skal kun

Jeg skriver det en sidste gang, jeg har ingen bil <--- INGEN BIL.

Jeg cykler eller går, og jeg stemmer for bilfri by.

Så kan det sgu da ikke siges tydeligere.

Tør så øjnene, tag en kiks og kom videre.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Erling Hansen

Dato : 23-08-07 16:40

> [...]

> i bestemte områder af haven.
>
> Men Svend Tveskæg synes åbenbart at det er bedre, at advokaten må

Tjah. Er der mon andre end en advokat, der kan se det formålstjenlige i
at jagte sin rygende nabo på den måde? Når først han har forladt
villavejen, skal han så ikke alligevel have sin iltmaske på? For ellers
er det da et typisk prokurator-trick. Han kan sgu da ikke finde et
eneste sted i byen hvor der bliver hentet renere luft ind i 'Volvoen'
end lige netop på villavejen, også selv om naboen tager sig en smøg.
mvh
erling

Fra : Per Rønne

Dato : 23-08-07 18:30

Erling Hansen <eh-dh@mail.dk> wrote:

> Tjah. Er der mon andre end en advokat, der kan se det formålstjenlige i
> at jagte sin rygende nabo på den måde?

Er der mon andre end en læge, der kan udtale sig om advokatens
helbredstilstand?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-08-07 19:08

On Thu, 23 Aug 2007 15:05:14 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Men Svend Tveskæg synes åbenbart at det er bedre, at advokaten må
>anvende iltmaske?

Det gør han jo alligevel, ifølge naboen.

Men hvorfor har han så ret til at slå andre menneskeri ihjel med sin
forurenende bil, hvorfor gælder ikke de samme krav til ham?

Det drejer sig jo om ren luft, gør det ikke?

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 05:23

> Men hvorfor har han så ret til at slå andre menneskeri ihjel med sin
> forurenende bil, hvorfor gælder ikke de samme krav til ham?

Hvis bare man kunne forholde sig realistisk til tingene, så ville meget være
nået.

1. der er ingen der dør af passiv rygning, medmindre det er i en
fuldstændigt extrem grad, og selv dér kan det ikke endegyldigt bevises.

2. der er INGEN der dør fordi jeg kører bil, medmindre jeg kører dem ned.

/Kim

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 20:30

On Thu, 23 Aug 2007 21:22:59 -0700, Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> fuldstændigt extrem grad, og selv dér kan det ikke endegyldigt bevises.
>
> 2. der er INGEN der dør fordi jeg kører bil, medmindre jeg kører dem ned.

Og du kan naturligvis dokumentere dine påstande, glæder mig til at se dit
materiale.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 05:39

> Og du kan naturligvis dokumentere dine påstande, glæder mig til at se dit
> materiale.

Du kan ikke dokumentere jeg IKKE har ret... hvilket du bør, da det er
biludstødning og cigaretrøg der er under anklage... man kan ikke bare påstå
ting er livsfarlige uden at kunne dokumentere det. Sure, du kan garanteret
finde nogle andre PK-fjolser der også tror det, men det bliver det ikke
bevist af. Der er også mange der påstår vi aldrig har været på Månen. Tror
du også på det?

/Kim

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 21:08

On Thu, 23 Aug 2007 21:39:19 -0700, Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> bevist af. Der er også mange der påstår vi aldrig har været på Månen. Tror

Farligheden af omtalte ting er særdeles godt dokumenteret, så den der
holder ikke vand, du påstår at vide bedre end dem der arbejder med det, så
må du kunne dokumentere det, ellers snakker du kun for at holde munden
igang, og nej, en seddel fra den lokale bodega er ikke dokumentation.

--
Rent-A-Troll.

Fra : E.M.

Dato : 24-08-07 16:16

> [...]
> må du kunne dokumentere det, ellers snakker du kun for at holde munden
> igang, og nej, en seddel fra den lokale bodega er ikke dokumentation.

Er du alkoholiker, siden du tror alle andre også er det?

E.M.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 16:41

On Fri, 24 Aug 2007 17:15:57 +0200, E.M. wrote:

> Er du alkoholiker, siden du tror alle andre også er det?

Nøhh, men som de forskellige her på usenet udtaler sig, kan man jo sagtens
få den tanke at det er noget der er udtænkt på en bodega, jeg har ikke
nævnt noget om alkohol, man kan da sagtens nøjes med sodavand på en bodega,
men det vidste du måske ikke.

--
Rent-A-Troll.

Fra : E.M.

Dato : 24-08-07 16:57

jeg har ikke
> nævnt noget om alkohol, man kan da sagtens nøjes med sodavand på en
> bodega,
> men det vidste du måske ikke.

Der var den igen, antydningen om alkoholisme.

Du har ret i at jeg ikke ved om man kan få sodavand på en bodega, jeg kommer
aldrig sådanne steder.

E.M.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 17:20

On Fri, 24 Aug 2007 17:56:50 +0200, E.M. wrote:

> jeg har ikke
>
> Der var den igen, antydningen om alkoholisme.

Antydning, nej da, det var dig der bragte det på banen, nogen bestemt
årsag?

> Du har ret i at jeg ikke ved om man kan få sodavand på en bodega, jeg kommer
> aldrig sådanne steder.

Det burde ikke være så stort et problem at regne den slags ud, men sådan er
vi jo så forskellige.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Per Rønne

Dato : 24-08-07 06:37

> [...]

> fuldstændigt extrem grad, og selv dér kan det ikke endegyldigt bevises.
>
> 2. der er INGEN der dør fordi jeg kører bil, medmindre jeg kører dem ned.

I begge tilfælde findes der bunkevis af 'statistiske' undersøgelser, der
viser at sandsynligheden for at dø for tidligt øges ved passiv rygning.
Og ved meget bilos i indåndingsluften.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 24-08-07 08:19

On Thu, 23 Aug 2007 21:22:59 -0700, "Kim Frederiksen" <kim snabela the
bindestreg coffeeshop.dk> wrote:

>2. der er INGEN der dør fordi jeg kører bil, medmindre jeg kører dem ned.

Det passer ikke, forskerne har jo sagt at der hvert eneste år dør 1500
mennesker i københavn p.ga forureningen fra biler.

Alligevel ofrer det gennemkorupte kræftens bekæmpelse og alle de
hellige ikke rygere ikke et sekund på redde disse mange ofre fra at
blive myrdet af bilisterne.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 24-08-07 11:27

Tveskaeg wrote:

> Alligevel ofrer det gennemkorupte kræftens bekæmpelse og alle de
> hellige ikke rygere ikke et sekund på redde disse mange ofre fra at
> blive myrdet af bilisterne.

Hold nu inde med det BS inden du gør dig selv endnu mere til grin. Jeg
udfordrer dig til at finde mere end højest en 2-3 eksempler for mord i
trafikken på årsbasis. Hvor mange der omkommer i ulykker er en anden sag,
men overlagt drab er sgu yderst sjældent.

Fra : Ole

Dato : 23-08-07 19:14

Per Rønne wrote:

> [...]
> føl°©som over for tobaksrøg. For at komme fra sin hoveddør ud til sin
> bil har han angiveligt måttet anvende iltmaske.
Ex storryger ?....

Ole M

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 05:24

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> wrote in message
> Ex storryger ?....

.... og nuværende mentalt tilfælde.

/Kim

Fra : Tveskaeg

Dato : 24-08-07 08:21

On Thu, 23 Aug 2007 20:14:25 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

> Ex storryger ?....

Det sår der ikke noget om.

Men det er da dobbeltmoralsk at hun skal undlade at ryge mens han
frejdigt går hen og starter sin forurenendende bil.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 23-08-07 20:21

> [...]

> i bestemte områder af haven.
>
> Men Svend Tveskæg synes åbenbart at det er bedre, at advokaten må

Advokat == professionel løgner

Nåmen: så må kvinden jo til at GRILLE noget mere!

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 05:26

"Frithiof Andreas Jensen" <frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk>
wrote in message news:46cddd22$0$8195$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Nåmen: så må kvinden jo til at GRILLE noget mere!

Ja og brænde noget mere haveaffald af. Det havde jeg sgu gjort. Jeg havde
gjort helvede hedt for den narrøv.

/Kim

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 20:34

On Thu, 23 Aug 2007 21:25:41 -0700, Kim Frederiksen wrote:

> Ja og brænde noget mere haveaffald af. Det havde jeg sgu gjort. Jeg havde
> gjort helvede hedt for den narrøv.

Nu kan det jo tænkes at afbrænding af haveaffald er ulovligt.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 05:37

> Nu kan det jo tænkes at afbrænding af haveaffald er ulovligt.

Det kan også tænkes at det ikke er... og hvis det er, så er det bare at
finde noget andet der kan stinke eller på anden måde genere. Idioten skal
have noget for ulejligheden.

/Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 21:24

"Frithiof Andreas Jensen"
<frithiof.jensen@diespammerdie.jensen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Advokat == professionel løgner
>
> Nåmen: så må kvinden jo til at GRILLE noget mere!

Jeps, og slå græs med en gammel brugt plæneklipper der oser godt og
grundigt, manden skulle ikke ønske han var min nabo :D

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Jesper

Dato : 23-08-07 15:47

> [...]

> En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
> forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene

Så kan kællingen bare holde op med at ryge, så er der slet ikke nogen
problemer!
--
Jesper

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-08-07 19:14

On Thu, 23 Aug 2007 16:47:06 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Så kan kællingen bare holde op med at ryge, så er der slet ikke nogen
>problemer!

Eller han kunne bære sin iltmaske fra sin dør til sin bil.

Hvorfor må han køre rundt og forurene luften med sin bil når naboen
ikke må forurene luften med sine cigaretter.

Goddav mand økseskaft!!

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 19:16

On Thu, 23 Aug 2007 20:14:22 +0200, Tveskaeg wrote:

> Eller han kunne bære sin iltmaske fra sin dør til sin bil.
>
> Hvorfor må han køre rundt og forurene luften med sin bil når naboen
> ikke må forurene luften med sine cigaretter.
>
> Goddav mand økseskaft!!

Tag en kiks lille ven.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Tveskaeg

Dato : 24-08-07 08:22

On Thu, 23 Aug 2007 20:15:52 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Tag en kiks lille ven.

Av hvar, der fik jeg sørme den.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-08-07 16:06

On Thu, 23 Aug 2007 10:27:02 +0200, Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> [...]
>
>En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
>forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene

Hvordan det - Moderne biler med katalysator (og partikelfilter hvis
det er diesel) producerer ikke andet end helt uskadeligt CO2 og
vand....

<mlr>

Fra : E.M.

Dato : 23-08-07 16:56

> Hvordan det - Moderne biler med katalysator (og partikelfilter hvis
> det er diesel) producerer ikke andet end helt uskadeligt CO2 og
> vand....

Tror du selv på det? så er du sgu naiv.

E.M.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-08-07 20:58

On Thu, 23 Aug 2007 17:55:58 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

>Tror du selv på det? så er du sgu naiv.

Jeg havde glemt kvælstoffet, bilerne med katalysator producerer H20,
CO2 og N2.

http://en.wikipedia.org/wiki/Catalytic_converter

Men igen er det helt uskadeligt. Tre fjerdedele af atmosfæren er i
forvejen kvælstof

Selvfølgelig løser katalysatorer ikke alle problemer med bilers
forurening - Men det er dæleme noget der rykker.

For bare få siden var der mange der begik selvmord ved at indånde
kulmonooxid fra bilens udstødning. Typisk ved at køre ud til et ensomt
sted og føre en støvsugerslange fra udstødningen ind i bilen. Nemt,
bekvemt og smertefrit....

Der er stadig nogle der forsøger det stunt. Men det fungerer ikke på
moderne biler med katalysator: Der er ingen kulmonooxyd i
udstødningsgassen. Jeg siger ikke at det er sundt, men man kan altså
sidde der i dagevis uden at gå til....

<mlr>

Fra : John

Dato : 24-08-07 04:13

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> For bare få siden var der mange der begik selvmord ved at indånde
> kulmonooxid fra bilens udstødning....

> ... det fungerer ikke på
> moderne biler med katalysator

Til gengæld kan de så få en ordenlig skid på:

".. Catalytic converters are "estimated" to account for 50% of total nitrous
oxide (dinitrogen oxide, 'laughing gas') .."

http://en.wikipedia.org/wiki/Catalytic_converter#Criticisms

John :))

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-08-07 19:16

On Thu, 23 Aug 2007 17:05:42 +0200, Michael Rasmussen
<michael@invalid> wrote:

>Hvordan det - Moderne biler med katalysator (og partikelfilter hvis
>det er diesel) producerer ikke andet end helt uskadeligt CO2 og
>vand....

Hvorfor dør der så ca. 1500 om året i københavn hvis det er så rent at
brænde benzin af?

Fra : Jesper

Dato : 23-08-07 20:17

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> Hvorfor dør der så ca. 1500 om året i københavn hvis det er så rent at
> brænde benzin af?

1 ord: Partikelforurening!

Det kommer fra dieselbiler og lastvogne uden partikelfilter. Hvis det
blev pålagt at samtlige dieselkøretøjer der kører i Danmark blev
udstyret med et sådan filter, så ville det spare 3.400 liv om året på
landsplan.
--
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 05:19

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> wrote in message

> Hvordan det - Moderne biler med katalysator (og partikelfilter hvis
> det er diesel) producerer ikke andet end helt uskadeligt CO2 og
> vand....

Hvordan tror du der opstår smog i storbyerne?

/Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 24-08-07 02:56

> [...]

> Hvordan det - Moderne biler med katalysator (og partikelfilter hvis
> det er diesel) producerer ikke andet end helt uskadeligt CO2 og

Ja klart, du er da lettere dum hvis du virkelig tror det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : John

Dato : 24-08-07 04:05

> [...]

> Hvordan det - Moderne biler med katalysator (og partikelfilter hvis
> det er diesel) producerer ikke andet end helt uskadeligt CO2 og

Træerne vokser ikke ind i himlen:

".. Catalytic converters are "estimated" to account for 50% of total nitrous
oxide (dinitrogen oxide, 'laughing gas') emissions to atmosphere. While N2O
emissions in these concentrations are not harmful to human health, it is a
potent greenhouse gas, accounting for around 7% of the overall greenhouse
effect despite its small concentration in the atmosphere .."

http://en.wikipedia.org/wiki/Catalytic_converter

Synd. Det lød ellers li'e så godt.. :(

John

Fra : Pjensen73

Dato : 23-08-07 20:40

Den Thu, 23 Aug 2007 21:33:35 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Nu kan det jo tænkes at afbrænding af haveaffald er ulovligt.

Men det er ikke ulovligt at grille.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 21:09

On 23 Aug 2007 19:40:04 GMT, Pjensen73 wrote:

> Men det er ikke ulovligt at grille.

Det ved vi jo ikke, der kan jo være forhold der gør at det er, men alt det
kan vi jo kun gætte om.

--
Rent-A-Troll.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-08-07 21:25

> Det ved vi jo ikke, der kan jo være forhold der gør at det er, men
> alt det kan vi jo kun gætte om.

Ja det er jo ellers noget du er god til.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 21:38

On Thu, 23 Aug 2007 22:24:42 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Ja det er jo ellers noget du er god til.

Takker, det vil sige alle mine tanker om hvad du er, er korrekte, det må de
jo være, du skriver jo jeg er god til at gætte.

--
Rent-A-Troll.

Fra : N_B_DK

Dato : 24-08-07 02:54

> Takker, det vil sige alle mine tanker om hvad du er, er korrekte, det
> må de jo være, du skriver jo jeg er god til at gætte.

Ja og din evne til at forstå sarkasme, er formidabel....

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 23-08-07 20:42

Den Thu, 23 Aug 2007 21:19:19 -0700 skrev Kim Frederiksen:

> "Michael Rasmussen" <michael@invalid> wrote in message

> Hvordan tror du der opstår smog i storbyerne?
>
> /Kim

Det opstår når en enkelt borger tænder en cigaret

Fra : Pjensen73

Dato : 23-08-07 21:38

Den Thu, 23 Aug 2007 22:09:06 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Det ved vi jo ikke, der kan jo være forhold der gør at det er, men alt det
> kan vi jo kun gætte om.

Ja, når det er ekstremt tørt, men det kan vi jo ikke sige, at det har
været i denne sommer

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 23-08-07 21:40

On 23 Aug 2007 20:38:04 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ja, når det er ekstremt tørt, men det kan vi jo ikke sige, at det har
> været i denne sommer

Nej, der må jeg jo nok give dig ret

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-08-07 12:48

Den Fri, 24 Aug 2007 12:54:11 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jeg skriver det en sidste gang, jeg har ingen bil <--- INGEN BIL.
>
> Jeg cykler eller går, og jeg stemmer for bilfri by.
>
> Så kan det sgu da ikke siges tydeligere.
>

> Tør så øjnene, tag en kiks og kom videre.

Og mens du cykler, bliver du udsat for bilos

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 12:53

On 24 Aug 2007 11:47:35 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og mens du cykler, bliver du udsat for bilos

Muligt, men det genere mig langt mindre end cigaretrøg.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-08-07 12:51

Den Thu, 23 Aug 2007 10:27:02 +0200 skrev Tveskaeg:

> [...]
>
> En skiderik kræver ren luft hele vejen fra sin gadedør hen til sin
> forurenendende bil som han så sætter sig ind i og forpester den rene

Ja, og så får han jo kun frisk luft, fra gadedøren og hen til sin bil. Han
kan ikke gå rundt andre steder, uden at blive udsat for røg. Så skal han
forbyde alt rygning udendørs i hele Sverige, men det kommer nok også en
dag, også her i Danmark.

Fra : Pjensen73

Dato : 24-08-07 12:54

Den Fri, 24 Aug 2007 13:52:49 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Muligt, men det genere mig langt mindre end cigaretrøg.

Jeg syntes at bilos lugter værre end tobaksrøg, men det er nok fordi jeg
selv ryger.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 13:12

On 24 Aug 2007 11:53:55 GMT, Pjensen73 wrote:

> Jeg syntes at bilos lugter værre end tobaksrøg, men det er nok fordi jeg
> selv ryger.

Vi reagerer jo forskelligt, og ja bilos er også skadeligt, så det skal da
reduceres, det er bare svære at gøre, da det jo er forbundet med store dele
af infrastrukturen, uden transport ville danmark være ilde stedt.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Per Rønne

Dato : 24-08-07 14:08

> [...]

> reduceres, det er bare svære at gøre, da det jo er forbundet med store dele
> af infrastrukturen, uden transport ville danmark være ilde stedt.

Med filtre kan man dog komme langt, ikke mindst på diesel-biler.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 24-08-07 14:48

On Fri, 24 Aug 2007 15:07:48 +0200, Per Rønne wrote:

> Med filtre kan man dog komme langt, ikke mindst på diesel-biler.

Helt enig.

--
Rent-A-Troll.