Det er politiet - tøm lommerne!
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 17:12

http://ekstrabladet.dk/112/article330075.ece

Ikke spor for tidligt, vi har visitationszoner i den by jeg bor i, det
fungerer glimrende.

--
Rent-A-Troll.

Fra : vvv

Dato : 22-08-07 19:30

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> http://ekstrabladet.dk/112/article330075.ece
>
> Ikke spor for tidligt, vi har visitationszoner i den by jeg bor i, det
> fungerer glimrende.
Bare de holder sig fra mine lommer!

vv

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 22:14

On Wed, 22 Aug 2007 20:30:26 +0200, vvv wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Bare de holder sig fra mine lommer!

Tror ikke du skal sætte dig til modværge

--
Rent-A-Troll.

Fra : ThomasB

Dato : 22-08-07 22:10

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article330075.ece
>
> Ikke spor for tidligt, vi har visitationszoner i den by jeg bor i, det

Har de det i Ålborg? Hvorfor?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 22:13

On Wed, 22 Aug 2007 23:09:42 +0200, ThomasB wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Har de det i Ålborg? Hvorfor?

Ja det har de, grunden er at den nye generation af unge er en flok kujoner,
de kan ikke gå i byen uden at have knive og andre våben med.

Vi har haft en del grimme episoder med knive.

--
Rent-A-Troll.

Fra : ThomasB

Dato : 22-08-07 22:16

> Ja det har de, grunden er at den nye generation af unge er en flok
> kujoner,
> de kan ikke gå i byen uden at have knive og andre våben med.
>
> Vi har haft en del grimme episoder med knive.

Ja, det er en drukby med en masse rockere + det løse.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 22:17

On Wed, 22 Aug 2007 23:15:41 +0200, ThomasB wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er en drukby med en masse rockere + det løse.

Ja, vi har vores del af de "tunge" individer.

--
Rent-A-Troll.