Skærme
Fijala 3554
19" skærm...hvad for en?
Fra : Klaus G.

Dato : 09-07-01 18:54

Jeg leder efter anmeldelser af skærme, er der nogen af jer der ved hvor man
kan finde dem? Jeg skal se hvad for en 19" skærm som er værd at købe. " af
mine kammerater har hver en MultiScan CPD-E400P, og det er ikke fordi den
ikke er god nok, men der må da være andet som er lige så godt, eller?

MvH
Klaus G.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 09-07-01 19:09

"Klaus G." wrote:

> men der må da være andet som er lige så godt, eller?

G modellen er bedre.

Søg på nettet efter 19 monitor review, se blot
http://www.google.com/search?q=19+monitor+review&btnG=Google+Search

Mvh

Bruno

Fra : Kasper

Dato : 09-07-01 20:39

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> Jeg leder efter anmeldelser af skærme, er der nogen af jer der ved hvor
man
> kan finde dem? Jeg skal se hvad for en 19" skærm som er værd at købe.

Alt om data havde en stor test af 19" skærme for et par måneder siden. Du
kan finde artiklen på www.itsvar.dk .

/Kasper