Kun en pige...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 22-08-07 04:34

Et enkeltstående indlæg om dagens enkeltstående lille episode:

http://ekstrabladet.dk/112/article329788.ece

Husk, dette er en enkeltstående episode.

Men kan vi ikke bare for en enkelt gangs skyld, hjemsende
de fremmede?

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-08-07 11:54

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen news:paKdndx9JPIYM1bbnZ2dnUVZ8qqdnZ2d@giganews.com...
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article329788.ece
>
> Husk, dette er en enkeltstående episode.
>
> Men kan vi ikke bare for en enkelt gangs skyld, hjemsende

Jo tak - men det er måske nok bagmændene fra godhedsindustrien der de er
mest kriminelle.

Mvh
Martin

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 13:07

Martin Larsen wrote:
> "-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>
> skrev i meddelelsen

> Jo tak - men det er måske nok bagmændene fra godhedsindustrien der de
> er mest kriminelle.

Prøv nu at styre din paranoia og nøjes med at kræve straf over forbryderne,
ikke over en hel befolkningsgruppe. Det ville klæde dig i stedet for dit
evige brøleaberi.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 22-08-07 13:18

"Per Vadmand" skrev

> Prøv nu at styre din paranoia og nøjes med at kræve straf over
> forbryderne, ikke over en hel befolkningsgruppe. Det ville klæde dig i
> stedet for dit evige brøleaberi.

Du taler for døve ører Per.
Nazister generaliserer efter eget for godt befindende. Sådan har det altid
været.

- Jensby

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 13:24

On Wed, 22 Aug 2007 14:18:25 +0200, Jan Bang Jensby wrote:

> "Per Vadmand" skrev

> Du taler for døve ører Per.
> Nazister generaliserer efter eget for godt befindende. Sådan har det altid
> været.

Nazister er et godt eksempel på at fætter kusine forhold ikke er sundt

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:54

On Wed, 22 Aug 2007 14:24:00 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Nazister er et godt eksempel på at fætter kusine forhold ikke er sundt

korrekt

og denne prakisis er meget udbredt hos korannazisterne og resultaterne
har hele verden så at døjes med

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 15:59

On Wed, 22 Aug 2007 16:54:29 +0200, @ wrote:

> korrekt
>
> og denne prakisis er meget udbredt hos korannazisterne og resultaterne
> har hele verden så at døjes med

Det er aldrig sundt, uanset hvad gruppe mennesker man tilhører.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-08-07 13:34

Jan Bang Jensby wrote:

> Nazister generaliserer efter eget for godt befindende. Sådan har det
> altid været.

LOL! Ja de generaliserer allesammen, de svin

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 22-08-07 13:55

"Kim Frederiksen" skrev

> LOL! Ja de generaliserer allesammen, de svin

Glæder mig at du forstod den.

- Jensby

Fra : Jan

Dato : 22-08-07 15:26

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote
in message news:paKdndx9JPIYM1bbnZ2dnUVZ8qqdnZ2d@giganews.com...
> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article329788.ece
>
> Husk, dette er en enkeltstående episode.
>
> Men kan vi ikke bare for en enkelt gangs skyld, hjemsende
Nåh ja ekstrabladet har altid været det mest troværdige medie i danmark :)

Jan

Fra : Malene P

Dato : 22-08-07 15:50

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:paKdndx9JPIYM1bbnZ2dnUVZ8qqdnZ2d@giganews.com...
> Et enkeltstående indlæg om dagens enkeltstående lille episode:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article329788.ece
>
> Husk, dette er en enkeltstående episode.

Tjah de foregående tilfælde af slagsen, viste sig jo at være løgn -ergo må
dette også være en løgn.

Malene P

Fra : vvv

Dato : 24-08-07 15:47

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> en meddelelse news:paKdndx9JPIYM1bbnZ2dnUVZ8qqdnZ2d@giganews.com...

> Tjah de foregående tilfælde af slagsen, viste sig jo at være løgn -ergo må

Og det var det så...

vv

Fra : Malene P

Dato : 24-08-07 16:00

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og det var det så...

Ja -heldigvis, trods alt.

Malene P

Fra : Chrisjoy

Dato : 22-08-07 16:59

On Aug 22, 2:18 pm, "Jan Bang Jensby" <janFJ...@FJERNbang-jensby.dk>
wrote:
> "Per Vadmand" skrev

Din innvending er uholdbar. De fremmede ville ikke ha kommet
var det ikke fordi det var tilgang på gratis penger som stammer
ifra legalisert tyveri. Å kaste dem ut, alle sammen, kan således
ikke være i klassen ubehørig generalisering, da pakket som
kom for å skaffe seg disse midler, ikke har noen moralsk rett
til de samme midler. En utkastelse er således en reversering av
et formidlet tyveri som tiltrakk pakket å komme til landet.

Altså, bare ved å lese din fiendes argumentasjon på en slik måte
at utsagnet blir konsistent, sørger for å kaste din innvending til
bakken som sprøyt. Innvendingen om generalisering er uholdbar.

At du ikke klarte å se dette tilskriver jeg venstesidens hjernevask
samt din manglende vilje til å bruke hodet til å tenke fornuft med.

> Du taler for døve ører Per.
> Nazister generaliserer efter eget for godt befindende.
> Sådan har det altid været.

Her har vi enda en hjernevasket venstreradikal skrulling uten
vilje til å bruk hodet til å tenke fornuft med.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 22:34

Chrisjoy wrote:

> [...]
> til de samme midler. En utkastelse er således en reversering av
> et formidlet tyveri som tiltrakk pakket å komme til landet.

Hvad med at skruppe hjem til de norske grupper, fjeldperker?

Per V.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 22:36

On Wed, 22 Aug 2007 23:33:42 +0200, Per Vadmand wrote:

> Hvad med at skruppe hjem til de norske grupper, fjeldperker?

Du er da rigtigt i dit es iaften.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Wilstrup

Dato : 22-08-07 22:53

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
meddelelsen news:46ccac22$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...

> Du er da rigtigt i dit es iaften.

Eller i sit "ss"

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 23:03

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Du er da rigtigt i dit es iaften.

Jeg finder det bare absurd, at en norsk fremmedhader fører sig frem som
fremmed. Og så syntes jeg ikke, at den svinske tone i hans indlæg havde
fortjent bedre.

Per V.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-08-07 17:27

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:

A propos "Kun en pige", den pakistanske højesteret har lige bestemt at en
stamme ikke kan betale et mord med seks piger på fra to til seks år.

Noget godt gør globaliseringen dog trods alt, havde det ikke kommet frem i
medierne så var det jo sket.

Man hulker over Madeleine, men her var der tale om hele seks små piger i
samme alder, som skulle udleveres til en anden klansmand pga et mord.
Men "vi" kan jo ikke "rumme" alle de rædsler som verden rummer, så ville de
fleste mennesker skulle akut indlægges.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-08-07 17:44

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
> Man hulker over Madeleine,

Nej det er der nogen der gør, personligt finder jeg den sag meget meget
ildelugtende, især forældrenes handlinger og væremåde.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Thomas M

Dato : 22-08-07 17:48

-=* NEiL DANELAW *=- skrev:

> Men kan vi ikke bare for en enkelt gangs skyld, hjemsende
> de fremmede?

Er det da alle med en anden hudfarve en hvid, som har voldtaget hende?

Hvem er det der skal hjemsendes?

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 12:43

-=* NEiL DANELAW *=- wrote:
> Et enkeltstående indlæg om dagens enkeltstående lille episode:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article329788.ece
>
> Husk, dette er en enkeltstående episode.

Nej, det var ENDNU en opdigtet episode.

http://ekstrabladet.dk/112/article330684.ece

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-08-07 14:29

Konrad wrote:

> Nej, det var ENDNU en opdigtet episode.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article330684.ece

Mren principielt er det jo ligegyldigt, om netop denne episode er opdigtet.
Det reelle i sagen er: 1. Gruppevoldtægt er noget svineri og skal straffes -
uanset gerningsmændenes etnicitet. og 2. Gruppevoldtægt har intet med
gerningsmændenes religion at gøre

Per V.

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-08-07 18:19

Konrad wrote:

> Nej, det var ENDNU en opdigtet episode.
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article330684.ece

Og det var da også det første jeg tænkte, MEN det var utroligt, at hun ikke
kunne finde på en ny variant, - fx syv mand og en Volvo,- plus evt en vovse.

Det er ret rystende, at åbenbart ALT hvad der kommer i medierne bliver
kopieret på et eller andet tidspunkt.

Fra : Konrad

Dato : 24-08-07 18:58

Knud Larsen wrote:

> Og det var da også det første jeg tænkte, MEN det var utroligt, at
> hun ikke kunne finde på en ny variant, - fx syv mand og en Volvo,-
> plus evt en vovse.

*F*

> Det er ret rystende, at åbenbart ALT hvad der kommer i medierne bliver
> kopieret på et eller andet tidspunkt.

Ja, og dystert. F.eks med terror, som du kender min holdning til
risikomæssigt f.eks her i DK. Selvom sandsynligheden for et "ægte"
terrorangreb er forsvindende lille, er det jo blot et spørgsmål om tid før
én eller anden sindsforvirret lader sig drage ind i "mønstret", påvirket
gennem medierne. Én der føler et "kald", hører stemmer eller måske blot vil
trigge en konflikt.

Fra : Knud Larsen

Dato : 24-08-07 22:59

Konrad wrote:

> [...]
> "mønstret", påvirket gennem medierne. Én der føler et "kald", hører
> stemmer eller måske blot vil trigge en konflikt.

Alle terrorister er vel stærkt påvirkede af medierne, - dem man kender har
alle siddet op hygget sig med at gennemse hovedafskæringsvideoer og
torturvideoer i massevis, - plus selvfølgelig mullahernes forklaring på
hvorfor det var helt nødvendigt at skære disse hoveder af og at bombe så
mange vestlige mennesker som muligt.
Al Queda ville sikkert ikke kunne eksistere uden Internettet og fx al
Jazira,- man må tage det sure med det søde.

Vi skal være glade for at ingen tager bibelens slagterier som opfordringer
til efterfølgelse i dag.