Gad vide...
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 06:54

.... hvor let det ville være at finansiere massive skattelettelser, hvis man
begyndte at sende nogle af de mange herboende perkere hvem til deres
respektive lande? ... eller i det mindste bare dem der ikke har ret til at
være her?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Zeki

Dato : 21-08-07 22:03

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:46cb50dc$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> ... hvor let det ville være at finansiere massive skattelettelser, hvis
> man begyndte at sende nogle af de mange herboende perkere...

Det måtte jo komme her på falderebet til et nyt døgn - vi kan jo ikke have
at der skal gå en hel dag i dette forum uden at "perkerne" på den ene eller
anden måde skal svines til, ikke? For så er dagen lige pludselig så tom og
indholdsløs, præcist som indholdet, substansen og relevansen.

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 07:10

"Venstreekstremisten Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> For så er dagen lige pludselig så tom og indholdsløs, præcist som
> indholdet, substansen og relevansen.

Udgifter på over 100 milliarder om året for at brødføde de fremmede og sætte
deres kriminelle i fængsel, anser jeg for MEGET relevant.

/Kim

Fra : Zeki

Dato : 21-08-07 22:17

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:46cb548b$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Venstreekstremisten Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
>
> Udgifter på over 100 milliarder om året for at brødføde de fremmede og
> sætte deres kriminelle i fængsel, anser jeg for MEGET relevant.

Er du sikker på at det ikke er 600 milliarder det koster at brødføde alle de
fremmede?

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 07:27

> Er du sikker på at det ikke er 600 milliarder det koster at brødføde alle
> de fremmede?

Næ, men du er vel også ligeglad hvad det koster ikke?

/K

Fra : Jan

Dato : 21-08-07 23:30

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote in
message news:46cb548b$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Hvor har du de tal fra?

Jan

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-08-07 06:06

Jan wrote:

> Hvor har du de tal fra?

Fra en pålidelig, men naturligvis politisk ukorrekt kilde.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 06:15

Kim Frederiksen wrote:

> Fra en pålidelig, men naturligvis politisk ukorrekt kilde.

Videnskabelige kilder kan dårligt være "politisk ukorrekte". Der er noget der hedder videnskabelig uredelig, ikke videnskabelig politisk ukorrekthed.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-08-07 09:00

Konrad wrote:

> Videnskabelige kilder kan dårligt være "politisk ukorrekte". Der er
> noget der hedder videnskabelig uredelig, ikke videnskabelig politisk
> ukorrekthed.

Og prisen sikkert kun det halve, OG irrelevant, da vi ikke mere kan smide
ikke-vestlige indvandrere ud, end vi kan smide alle folkepensionister ud.
Marianne Jelved ville aldrig i dag gå med til at udregne hvad indvandrere
koster samfundet, - som hun gjorde i 1995.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 09:05

Kim Frederiksen wrote:
> "Venstreekstremisten Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
>
> Udgifter på over 100 milliarder om året for at brødføde de fremmede
> og sætte deres kriminelle i fængsel, anser jeg for MEGET relevant.

Hvis det var sandt ...

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-07 00:04

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Hvis det var sandt ...
>
> Per V.

http://www.dendanskeforening.dk/side113.html

.... men det er SELVFØLGELIG løgn, ikke også Per?

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 16:29

Kim Frederiksen wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> http://www.dendanskeforening.dk/side113.html
>
> ... men det er SELVFØLGELIG løgn, ikke også Per?

Hvis den danske forening siger det, er sandsynligheden for, at det er løgn,
et stykke over middel.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 17:03

> Hvis den danske forening siger det, er sandsynligheden for, at det er
> løgn, et stykke over middel.

Fordomme, Per?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 22:39

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Fordomme, Per?

Nej. Det ville det være, hvis jeg påstod, det ALTID er løgn, hvad de siger.
Nu er det bare et udtryk for erfaring.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 22:41

> Nej. Det ville det være, hvis jeg påstod, det ALTID er løgn, hvad de
> siger. Nu er det bare et udtryk for erfaring.

Du taler "newspeak" eller AHW'sk, og du ved det!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 23:04

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du taler "newspeak" eller AHW'sk, og du ved det!

Vil du benægte, at frekvensen af uunderbygget propaganda er højere på Den
Danske Forenings hjemmeside end i for eksempel en seriøs morgenavis?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 23:20

> Vil du benægte, at frekvensen af uunderbygget propaganda er højere på
> Den Danske Forenings hjemmeside end i for eksempel en seriøs
> morgenavis?

Nej. Vil du benægte, at muslimske indvandrere er overrepræsenteret i
kriminalstatistikkerme, og derfor med rimelighed pådrager sig en særlig
opmærksomhed blandt ikke-kriminelle "gammeldanskere"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-07 08:52

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Vil du benægte, at muslimske indvandrere er overrepræsenteret i
> kriminalstatistikkerme,

Det har jeg aldrig benægtet. Men jeg har benægtet, at det skyldes deres
religion.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-08-07 09:15

> Det har jeg aldrig benægtet. Men jeg har benægtet, at det skyldes
> deres religion.

Hvad skyldes det så? Og hiv nu ikke "laveste socialklasse" op ad lommen, da
de også er overrepræsenteret kriminelle i dén klasse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-07 10:21

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skyldes det så? Og hiv nu ikke "laveste socialklasse" op ad
> lommen, da de også er overrepræsenteret kriminelle i dén klasse.

Det gider jeg ikke gentage.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-08-07 19:19

> Det gider jeg ikke gentage.

Nej, selvfølgelig gider du ikke det. Vi kender dig, "AHW light".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-07 22:57

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, selvfølgelig gider du ikke det. Vi kender dig, "AHW light".

I modsætning til AHW ved jeg, hvornår det er tidsspilde at fortsætte en
diskussion.

Per V

Fra : Knud Larsen

Dato : 23-08-07 13:46

Per Vadmand wrote:

> Det har jeg aldrig benægtet. Men jeg har benægtet, at det skyldes
> deres religion.

Og det har heller intet med islam at gøre at de muslimske lande er helt i
bund med forskning og uddannelse, OG derfor helt i bund økonomisk.

Læs den lange artikel af professor Hoodbhoy fra universitetet i Islamabad, -
på science.org

Hvis fakta ikke generer dig alt for meget?

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 17:13

> Hvis den danske forening siger det, er sandsynligheden for, at det er
> løgn, et stykke over middel.

....og jeg kan jo tilføje: "Men tingene bliver jo lissom mindre spændende,
hvis man prøver at reagere med hjernen i stedet for den forlængede rygmarv,
ikke?"

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 16:29

Kim Frederiksen wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> http://www.dendanskeforening.dk/side113.html
>
> ... men det er SELVFØLGELIG løgn, ikke også Per?

Rettelse: Jeg mente den "danske" forening.

Per V.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-08-07 17:15

Per Vadmand wrote:

> Rettelse: Jeg mente den "danske" forening.

Jeg bliver mere og mere nervøs, - har du fået lov af din mor til at boltre
dig her på dp?

Fra : Kim2000

Dato : 21-08-07 22:12

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller anden måde skal svines til, ikke? For så er dagen lige pludselig så
> tom og indholdsløs, præcist som indholdet, substansen og relevansen.

I Kims verden er det åbenbart allerede morgen.....

Fra : N_B_DK

Dato : 21-08-07 21:59

"Kim Frederiksen" <kim snabela the bindestreg coffeeshop.dk> wrote in
message news:46cb50dc$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk
> [...]
> hvis man begyndte at sende nogle af de mange herboende perkere hvem
> til deres respektive lande? ... eller i det mindste bare dem der ikke

Det vil du slet ikke vide, og det må ingen andre heller ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 21-08-07 22:27

> [...]
>herboende perkere hvem til deres
>respektive lande? ... eller i det
>mindste bare dem der ikke har ret til at

.... patetisk.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 22:39

> [...]

> begyndte at sende nogle af de mange herboende perkere hvem til deres
> respektive lande? ... eller i det mindste bare dem der ikke har ret til at

Mellem og topskat vil med sikkerhed kunne afskaffes.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Michael Weber

Dato : 21-08-07 22:44

> [...]
> være her?

Hvor let det ville være at finansiere massive skattelettelser, hvis man
begyndte at opkræve 1 kr. i skat pr. usenet-meddelse i d.p., der handlede om
"perkere" og muhammedanere" o.s.v. ?

Jeg vil købe en audi a6...Vorsprung durch Technik...usenet-teknik...

hvad med dig ?
:P

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-08-07 09:12

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> om
> "perkere" og muhammedanere" o.s.v. ?
>
> Jeg vil købe en audi a6...Vorsprung durch Technik...usenet-teknik...

Jeg venter på den dag muhamedanerne bliver drønet ud af Danmark.
Så skal du sammen med godhedsindustriens folk til at grave tørv.
Der for skal du ønske dig en god skovl.

Fra : Peter

Dato : 22-08-07 07:26

> [...]
> respektive lande? ... eller i det mindste bare dem der ikke har ret til at

Jvf rød-løjserne i godhedsindustrien har alle ret til at være alle steder,
men desværre er det kun i vesten det er en rettighed med fuld forsørgelse
uanset om man laver noget eller ej -og uanset at det selvsamme system
bekæmpes med alle midler.

Fra : Frank

Dato : 22-08-07 09:30

Hej

> [...]
> respektive lande? ... eller i det mindste bare dem der ikke har ret til at

De tal jeg har hørt om nettoudgifterne til personer fra ikke-vestlige lande
ligger et sted mellem 10 og 30 milliader pr. år. Disse tal er nogle år gamle
og meget kan have ændret sig.

F.eks. er erhvervsfrekvensen for disse personer i de sidste par år steget
markant og arbejdsløsheden blandt de grupper du omtaler er også faldet.

Så svaret på dit spørgsmål må blæse i vinden.....

Desuden er det måske ikke lige det rigtige tidspunkt at hjemsende nogle når
der mangler arbejdskraft.

Mvh
Frank

--
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, rydder et hus, rydder et hus.
Så gør vi sådan når vi rydder et hus, tidligt torsdag morgen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-08-07 11:48

"Frank" <far@nosmap.dk> skrev i meddelelsen

> Desuden er det måske ikke lige det rigtige tidspunkt at hjemsende nogle
> når der mangler arbejdskraft.

Ja, de arbejder tit dobbelt så hårdt som andre, jf postbudet Slimanden der
forfalskede kreditkort

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 11:55

Martin Larsen wrote:
> "Frank" <far@nosmap.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, de arbejder tit dobbelt så hårdt som andre, jf postbudet
> Slimanden der forfalskede kreditkort

Netop. Flere af den slags driftige typer! Folk der virkelig bestiller noget, og som yder en ekstra indsats. I det omtalte tilfælde både en fysisk krævende fuldtidsstilling og ved siden af en selvstændig virksomhed bla med fokus på eksport.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 13:08

Martin Larsen wrote:
> "Frank" <far@nosmap.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, de arbejder tit dobbelt så hårdt som andre, jf postbudet
> Slimanden der forfalskede kreditkort

Hvordan kan det være, at hver gang I kan fremdrage et eksempel på en
kriminel indvandrer, beviser det, at alle indvandrere er kriminelle - men
hver gang vi andre fremdrager eksempler på lovlydige og hårdtarbejdende
indvandrere, er det bare undtagelser?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 14:30

> [...]
> men hver gang vi andre fremdrager eksempler på lovlydige og
> hårdtarbejdende indvandrere, er det bare undtagelser?

Et vildt gæt: Statistik?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 15:08

Jens Bruun wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Et vildt gæt: Statistik?

Et knapt så vildt gæt: Fordomme?

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 15:32

> Et knapt så vildt gæt: Fordomme?

Så du mener, det er en fordom at påstå, at muslimske indvandrere er voldsomt
overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne? Nu tør man jo ikke registrere
den slags ubekvemme sandheder i Danmark, så her må vi læne os op ad
statistikken, der er lavet for dommervagten. Kigger man lidt på andre
europæiske lande, hvor man tør registrere ubekvemme sandheder, er tallende
mildest talt skræmmende. Har du mod på at høre tallene?

Kender du noget til SKAT's statistikker over ulovligheder i kiosk-branchen?
Har du stiftet bekendtskab med SKAT's "hit rate" vedr. sort arbejde og
undergrundsøkonomi, når de undersøger forholdene i Pizzaria-branchen?

Jeg siger ikke, at alle indvandrere er kriminelle. Jeg siger ikke engang, at
alle muslimske indvandrere er kriminelle. Jeg siger, at folks opfattelse af
indvandrere og deres kriminalitet muligvis er farvet af, af tallene rent
faktisk er statistisk signifikante. Har du mod på at erkende, at ikke alle
folks fordomme er grebet ud af den blå luft, men at de faktisk - til en vis
grad - kan underbygges statistisk?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 16:28

Jens Bruun wrote:

> Så du mener, det er en fordom at påstå, at muslimske indvandrere er
> voldsomt overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne?

Nej - jeg mener, det er en fordom at påstå, at når muslimer er
overrepræsenteret, så er alle muslimer (potentielt) kriminelle og skal
sendes hjem.

Og det er en fordom at tro, at overrepræsentationen udelukkende skyldes
deres religion og ikke fx det faktum, at muslimer også er overrepræsenteret
i laveste socialgruppe, der igen altid har været overrepræsenteret i
kriminalstatistikken.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-08-07 17:08

> [...]
> overrepræsenteret i laveste socialgruppe, der igen altid har været
> overrepræsenteret i kriminalstatistikken.

Det var sgu' da utroligt. Du er jo fuldstændig, helt og aldeles
faktaresistent. Du minder mere og mere om AHW.

Muslimer er OGSÅ overrepræsenteret som kriminelle, selvom sammenligningen
alene foretages med laveste socialgruppe. Hvis du ikke kan se, at der er en
tydelig korrelation mellem religion (eller kulturel baggrund - kald det,
hvad du vil) og overrepræsentation i kriminalstatistikker, er du enten
usædvanlig dum af en ellers velformulerende forfatter, eller vælger at gøre
dig dummere, end du er. Jeg vælger at tro det sidste.

> Men tingene bliver jo lissom mindre spændende, hvis man prøver at
> reagere med hjernen i stedet for den forlængede rygmarv, ikke?

Hvorfor synes du det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-08-07 17:17

Per Vadmand wrote:

> [...]
>
> Men tingene bliver jo lissom mindre spændende, hvis man prøver at
> reagere med hjernen i stedet for den forlængede rygmarv, ikke?

Og hvorfor mon muslimer altid er i nederste socialgruppe?

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-08-07 18:30

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Og hvorfor mon muslimer altid er i nederste socialgruppe?

Det er bl.a fordi de er dybt prægede af bandementalitet, som bl.a bevirker
en fuldkommen foragt for en feminiseret folkeskole, hvorfra de udgår som
analfabeter og derpå automatisk starter en livsvarig livsform ind og ud af
fængsler og og andre opsamlende institutioner.

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-08-07 14:51

Per Vadmand wrote:

> [...]
> men hver gang vi andre fremdrager eksempler på lovlydige og
> hårdtarbejdende indvandrere, er det bare undtagelser?

Det er rystende at se *dig* bade dig i mudderet her på dp!

Hvis nogen mener at alle indvandrere er kriminelle, så er de jo selv
kriminelt stupide.

Det allerførste er jo, at det er de naturligvis IKKE, derefter er der jo
kæmpeforskel på, om det drejer sig om vestlige eller ikke-vestlige
indvandrere, OG hvilken kultur de ikke-vestlige kommer fra. Men der er du
sikkert allerede besvimet ved tanken om, at der skulle kunne være forskel.
Der er fanden til forskel på kriminalitetsgraden for palæstinensere og for
sri-lankanere eller vietnamesere, - det er noget med fra 3 pct til 20 pct i
bestemte aldersgrupper, - du ville bestemt besvime bare ved at kontemplere
hvorfor denne forskel.

Du burde meget heller diskutere: "ER denne højere kriminalitetsgrad meget
væsentlig, ikke særlig væsentlig eller næsten ikke væsentlig, for andre
borgeres livskvalitet".

Ti procent rabiate kan ødelægge et samfund, og selv to procent rabiate kan
gøre det samme, det er IKKE bare noget med hvad "flertallet" gør eller ikke
gør. Utroligt at det stadig skal komme som et chok for voksne mennesker, som
dog kender historien, og burde vide bedre.

Fra : Pjensen73

Dato : 22-08-07 13:33

Den Wed, 22 Aug 2007 14:08:06 +0200 skrev Per Vadmand:

> [...]
> kriminel indvandrer, beviser det, at alle indvandrere er kriminelle - men
> hver gang vi andre fremdrager eksempler på lovlydige og hårdtarbejdende

Nu er det jo ikke den samme indvandre der laver kriminalitet. Der er mange
andre indvandrere der er kriminelle.

Fra : Pjensen73

Dato : 22-08-07 22:26

Den Wed, 22 Aug 2007 15:22:17 +0200 skrev Per Vadmand:

> Du svarede ikke på mit spørgsmål - medmindre du virkelig mener, at alle
> indvandrere er kriminelle.
>
> Per V.

Det har jeg aldrig sagt.

Fra : Jan

Dato : 23-08-07 11:50

> [...]
> respektive lande? ... eller i det mindste bare dem der ikke har ret til at

Gad vide om ikke en hel del af dem er mere produktive end du er og skaber
nye arbejdspladser f.eks.

Jan