Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Photoshop CS2 og CS3 sammen
Fra : Pico

Dato : 27-08-07 15:22

Jeg har CS2 Suite DK installeret. I den nye Photoshop CS3 er der et par
faciliteter jeg gerne vil prøve, bl. andet den nye måde at frilægge på.
Er der nogen der ved om det er muligt, uden konflikter, at installere den
engelske udgave af CS3 så begge udgaver af Photoshop er på maskinen ?
Jeg har postet både i dk.edb.grafik og dk.fritid.foto.

--
MVH
Pico

Fra : Hans Kruse

Dato : 27-08-07 15:53

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> engelske udgave af CS3 så begge udgaver af Photoshop er på maskinen ?
> Jeg har postet både i dk.edb.grafik og dk.fritid.foto.

Jeg har opgraderet fra PS CS2 til CS3 og begge udgaver findes på min
maskine. Jeg kan valgfrit starte den ene eller den anden version. Begge kan
ikke køre samtidig.
Interessant nok vil den kørende version blive aktiveret uanset om det er CS2
eller CS3 hvis man aktiverer den fra en anden applikation, f.eks. Lightroom.
Det er nyttigt hvis man har en plugin, som man kun har til CS2 og ikke til
CS3.
Mvh,
Hans

Fra : Pico

Dato : 27-08-07 20:42

Hans Kruse wrote:
> [...]
> er CS2 eller CS3 hvis man aktiverer den fra en anden applikation,
> f.eks. Lightroom. Det er nyttigt hvis man har en plugin, som man kun

Tak for orienteringen, det vil jeg så prøve.
--
MVH
Pico

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-07 21:18

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for orienteringen, det vil jeg så prøve.
> --
> MVH
> Pico

hvad koster cs3 på dk ?

Fra : C. Nielsen

Dato : 27-08-07 21:38

> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev
> hvad koster cs3 på dk ?
Jeg mener ikke at pakkerne kommer på dansk overhovedet. Måske kommer
programmerne senere på dansk, hvis man køber dem enkeltvis, men det er
temmelig bekosteligt.

--
Venlig hilsen
Ch.Nielsen

www.gekkographic.dk

Fra : Esben

Dato : 27-08-07 23:31

"C. Nielsen" <C.NielsenDKfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg mener ikke at pakkerne kommer på dansk overhovedet. Måske kommer
> programmerne senere på dansk, hvis man køber dem enkeltvis, men det er
> temmelig bekosteligt.

En del af programmerne findes allerede enkeltvis på dansk:
8350,- for en Photoshop CS3 til Win32 (2312,50 for en opgradering fra 7, CS
eller CS2)

Pakkerne kommer rigtignok slet ikke på dansk (indtil videre).

--
Esben

Fra : Finn Emsby

Dato : 28-08-07 09:13

Hej til jer i fotogruppen.

Ja desværre er det et pokkers dyrt program, men en af mine venner kan ikke
engelsk, så
han har købt den på svensk, det går langt bedre, for det er så tæt på det
danske sprog.

MVH
Finn Emsby