Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hukommelseskort?
Fra : iSteen

Dato : 26-08-07 13:04

Hej
Min datter har et digitalt kamera, med 16mb intern hukommelse.
Hun vil selvfølgelig gerne have et kort i kameraet, så der er mere
plads til billeder - og der skulle kunne bruges SD/MMC kort i
kameraet.

Er der fordele/ulemper ved de to typer kort - og er den ene type
billigere end den anden?

Nogen der har tips til gode steder at handle den slags online?

PFT

Steen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 26-08-07 13:07

"iSteen"
[...]

SD ser ud til at være mest udbredt - find bedste pris
på edbpriser.dk -max-

Fra : iSteen

Dato : 26-08-07 13:09

On 26 Aug., 14:06, ";o\)-max-" <m...@bamarzone.dk> wrote:

> SD ser ud til at være mest udbredt - find bedste pris
> på edbpriser.dk -max-

Tak for det superhurtige svar

Fra : urlex

Dato : 26-08-07 20:30

On 26 Aug., 15:09, iSteen <ist...@gmail.com> wrote:

> Tak for det superhurtige svar

SD er det det samme som mit Compact Flash Apacer kort ?
og findes et site der viser alle de forskellige kort på nettet ?
vh urlex

Fra : Anders Houmark

Dato : 26-08-07 21:00

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for det superhurtige svar

SD er det det samme som mit Compact Flash Apacer kort ?
og findes et site der viser alle de forskellige kort på nettet ?
vh urlex

Nej det er ikke det samme.

http://www.steves-digicams.com/flash_memory.html

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : JJ

Dato : 26-08-07 20:48

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Steen
Hvis i bor i nærheden af en ALDI butik, så prøv om de har flere SD kort
tilbage fra ugens tilbud.
1 GB 79,85 og 2 GB 139,00.
Billigere er svært at finde.
Hilsen
Jørgen

Fra : iSteen

Dato : 27-08-07 15:44

On 26 Aug., 21:47, "JJ" <jj...@galnet.dk> wrote:

> Hvis i bor i nærheden af en ALDI butik, så prøv om de har flere SD kort
> tilbage fra ugens tilbud.
> 1 GB 79,85 og 2 GB 139,00.
> Billigere er svært at finde.

Tak for indkøbstippet - det må kaldes gode og fordelagtige priser

Fra : the leader

Dato : 01-09-07 19:54

On 26 Aug., 05:03, iSteen <ist...@gmail.com> wrote:
> [...]
> billigere end den anden?
>
> Nogen der har tips til gode steder at handle den slags online?

ja jeg vil nu andbefale sandisk da de er klippestabile. har både et på
2 gb og et på 512 mb

http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=14&Parent=2&Sort=&Gallery=&Producent=496&Rating=0&Max=&Soegeord=&Equal32374=193709&Direction167=2&Sorted167=&True6143=&Trueval6143=42110&True2297=&Trueval2297=30932&True12644=&Trueval12644=94859&Submit.x=13&Submit.y=4&Direction35590=2&Sorted35590=&Direction35591=2&Sorted35591=