ang hjemmesidens server
Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 27-08-07 19:02

Hejsa

Serveren som hjemmesiden dk-fritid-dyr-kat.dk hostes på, er desværre i
øjeblikket udsat for et massivt denial of service attack, hvorfor jeg
har måtte lukke serveren ned indtil videre.

Der er desværre ikke så meget at stille op andet end at vente og håbe på
det holder op på et eller andet tidspunkt.

Den modtog omkring 10mbit trafik alene i rene http forespørgsler,
hvilket naturligvis gjorde siden rigtigt langsomt, men det betød også at
den med de svar den skulle give lavede næsten 3 gb trafik i timen, så
jeg har valgt indtil videre at lukke webserveren på selve serveren.

Jeg håber vi kommer i luften igen snarest muligt. Indtil da må i poste
jeres indlæg på den gamle metode via jeres respektive nntp klienter

- Tonny

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 27-08-07 19:25

Tonny Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Jeg håber vi kommer i luften igen snarest muligt. Indtil da må i poste
> jeres indlæg på den gamle metode via jeres respektive nntp klienter

Problemet er nu løst og hjemmesiden er oppe igen. Jeg havde ved et uheld
sat apache op til at agere proxyserver, hvilke nogle smarte hovedet på
nettet havde fundet ud af, og naturligvis benyttet sig af.

Jeg beklager problemet.

- Tonny