Blandt tohjulede transportmidler - ikke så~
Fra : Bjarne

Dato : 27-08-07 08:56

Kom sent hjem søndag aften, kiggede ud i baggården og så noget usædvanligt:
http://images.tribe.net/tribe/upload/photo/d10/9b0/d109b093-6437-4249-939e-146937db08b5

Jeg troede ikke mine egne øjne, men den var go' nok... hehehe

mvh
Bjarne

Fra : Kasper Christensen

Dato : 27-08-07 10:37

Bjarne skrev:
> [...]
>
> Jeg troede ikke mine egne øjne, men den var go' nok... hehehe

Det må da være en KO-nebil

Mvh

Kasper

Fra : Bjarne

Dato : 27-08-07 10:54

> Det må da være en KO-nebil
>
> Mvh
>
> Kasper

hehehe

Fra : William Boysen

Dato : 27-08-07 11:06

On Mon, 27 Aug 2007 11:37:08 +0200, Kasper Christensen
<news_fjerndette@kasperc.dk> wrote:

>Det må da være en KO-nebil

Nej, det må være den nye Ford Muh-stang.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Bjarne

Dato : 27-08-07 11:50

Eller måske en KO-vette?

Fra : Møller

Dato : 27-08-07 10:59

Bjarne skrev:
> [...]
>
> Jeg troede ikke mine egne øjne, men den var go' nok... hehehe

Nå der er den )
Den mangler i kooperativet.

Der er stjålet/ fjernet flere af køerne i Kbh, så nu er nogle af dem sat på
græs i Tivoli.
Det jo en græsselig historie.

http://www.cowparade.dk/

Møller

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-08-07 11:28

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> wrote in

> Kom sent hjem søndag aften, kiggede ud i baggården og så noget
> usædvanligt:
> Jeg troede ikke mine egne øjne, men den var go' nok... hehehe

Sgu da helt normalt, ihvertfald her hjemme. Tøsebørnene smider deres
klapvogne lige hvor det passer dem.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 27-08-07 13:03

"Bjarne" <vesterport@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg troede ikke mine egne øjne, men den var go' nok... hehehe

Fint nok, så er der færre køer på vejene c",)

Bo