MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Jobliste er væk i Xp
Fra : Henrik

Dato : 26-08-07 13:58

Hvordan får jeg jobliste tilbage den er væk i min win xp.

Mvh

Henrik

Ps Svar i gruppen

Fra : kep

Dato : 26-08-07 14:18

"Henrik" <polle@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan får jeg jobliste tilbage den er væk i min win xp.
>
> Mvh
>
> Henrik
>
> Ps Svar i gruppen

Prøv denne her, punkt 51
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Fra : Henrik

Dato : 26-08-07 14:37

Virker ikke. jeg kan godt få noget at jobliste frem men ikke hvor jeg kan
lukke de programmer ned der køre.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-08-07 14:49

Den 26-08-07 15.37 skrev Henrik følgende:
> Virker ikke. jeg kan godt få noget at jobliste frem men ikke hvor jeg kan
> lukke de programmer ned der køre.

Når du vil have hjælp, er det altid en god ide at prøve at forklare,
hvad der sker. Hvad du forventer, der skal ske. Og hvad du har forsøgt
for at få det til at virke som forventet.

Dit første indlæg krævede en god del gætteri fra læsernes side. Dit
andet indlæg er ikke meget bedre. Men nu ved vi da, at du rent faktisk
får åbnet joblisten, og at den altså ikke er væk.

Tag et kig på denne side:
http://kimludvigsen.dk/tips-windows-jobliste-trin.html
Jeg vil gætte på, at du finder den ønskede løsning allernederst på siden
- men det er altså kun et gæt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Henrik

Dato : 26-08-07 16:41

Mange tak for hjælpen nu virker det.
Ps: god hjemmeside du har der kim.