Go'e musikrygter!
Fra : -= JF =-

Dato : 25-08-07 18:12

Vi har alle hørt dem! De mere eller mindre vanvittige rygter der
pludselig opstår.
Dem herunder var dem jeg lige kunne komme i tanke om - Lad os høre jeres
gode rygter fra rockens overdrev

Paul McCartney døde på et eller andet tidspunkt mellem indspilningen og
udgivelsen af Abbey Road albummet... (Hans bare tæer på coverbilledet
var tilsyneladende et sikkert bevis

Brian Conolly døde af elektrisk stød da hans sved-våde læber ramte en
defekt mikrofon under en koncert.

Meatloaf forlod scenen flere gange i løbet af hans koncerter, fordi hans
fedme gjorde at han skulle i ilttelt for ikke at dø af iltmangel.
I de RIGTIGT gode historier var det mellem hvert nummer

Brødrene Ron og Russel Mael hadede hinanden så intenst at de i deres
koncertkontrakter havde som et ufravigeligt krav at de ikke måtte kunne
se hinanden når de ikke var på scenen. Backstage skulle deles op i to
lige store arealer, skilt af en midlertidig væg.

Don Powell har total hukommelsestab.
Han "vågnede op" siddende på en kantsten i London - totalt forvirret og
grædende, fordi han ingen anelse havde om sin fortid.
De tre øvrige gutter fra Slade havde afholde en audition for at finde en
trommeslager til deres nystartede band... Der var ingen egnede ansøgere.
De tre kom gående og standsede ved den grædende mand og fik hans
historie. De tog ham til sig, og oplærte ham til trommeslager.

Elvis lever, og arbejder som [indsæt lavtlønsjob her] i [indsæt
amerikansk by her]

--
Mvh. John

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 25-08-07 19:04

-= JF =- wrote:

> Elvis lever, og arbejder som [indsæt lavtlønsjob her] i [indsæt
> amerikansk by her]

hehe...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-08-07 22:11

Rasmus M. Jensen skrev:

> hehe...

Arme fyr. Ingen folkepension. Så han må gå og knokle for føden
i en alder af 72 år.

--
Herluf :·)