Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Her og nu farveprint i København
Fra : Skovsgaard

Dato : 25-08-07 18:27

Hej

Jeg har i dag siddet og leget med en billede collage i A4 størrelse
som skal bruges som gavekort til en fødselsdag.

Er der nogen der kender et sted i København hvor man kan få lavet et
farve print af dette.

Jeg skal bruge printet på mandag, så jeg har behov for at de kan lave
print med det samme, dvs. aflevere på mandag og få print umiddelbart
efter. Endvidere skal printet være fra kant til kant, i det collagen
er lavet i nøjagtig A4 størrelse. Da det som sagt skal bruges som et
gavekort skal det ikke være på laves på fotopapir (altså ikke med den
blanke overflade.) Hvad kan man forvente at betale for et sådant A4
print?

Overvejede at printe det på farvelaseren på mit arbejde, men er ikke
sikker på at den kan printe fra kant til kant, og om der er for mange
detaljer til at den kan klare det.

Håber på jeres hjælp.

Mvh

Søren

Fra : Skovsgaard

Dato : 25-08-07 18:29

Nå, ja og lige en sidste ting. Hvilket format skal jeg aflevere det i
til print. Lige nu er det bare en kæmpe PSD fil.

Søren

Fra : Niels

Dato : 25-08-07 21:50

Den kan jeg da printe for dig søndag. Med søndagsarbejdstillæg løber
det op i en flaske vin
Du kan klaske psd'en sammen til en jpg og maile den til mig, eller du
kan møde op på Christianshavn - hvor jeg har kontor - med psd'en på en
CD.

Kontakt mig gerne pr. mail nboegh123@321gmail.com.
Fjern tallene.

--
Niels

Fra : Skovsgaard

Dato : 25-08-07 22:25

On 25 Aug., 22:50, Niels <nbo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Du kan klaske psd'en sammen til en jpg og maile den til mig, eller du
> kan møde op på Christianshavn - hvor jeg har kontor - med psd'en på en

Hej Niels

Tak for tilbuddet. Jeg har sendt dig en mail.

Mvh

Søren