Ang. ATK.
Fra : Martin Vollert

Dato : 25-08-07 20:37

Kommer der altid det røde blitzlys hvis man bliver nakket af sådan en ??
Kom kørende ind af mariagervej i randers her til aften, da jeg pludselig
spotter den der grønne tranporter med hvideplader og tonede ruder
parkeret på fortovet (det må vi andre ellers ikke i randers) jeg har vel
været små 30-40m fra den da jeg rammer bremsen, jeg må blankt indrømme
jeg aner ikke hvor stærkt det gik inden da, men et stykke over 50 var
det vist, men som sagt jeg så intet "blink"..

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Mogens

Dato : 25-08-07 21:08

"Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.invalid> skrev i en meddelelse

> Kommer der altid det røde blitzlys hvis man bliver nakket af sådan en ??

Ja

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-08-07 21:11

Mogens skrev:
> "Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja

Super...
æhh jeg mener tak..

Fra : Mogens

Dato : 26-08-07 06:50

> Super...

Der var en dag en gennemgang på TV af udstyret, hvor de nævnte,
hvad udstyret består af. Bltzen var en fast bestanddel, men man
kan jo ikke udelukke, at den har været defekt eller svigtet. De
faste/mobile fuldautomatiske i Sverige og Tyskland, hvor der ikke
er nogen betjent tilknyttet, har blitzen med - hver gang...

Fra : Martin Vollert

Dato : 27-08-07 01:44

Mogens skrev:
> [...]
> faste/mobile fuldautomatiske i Sverige og Tyskland, hvor der ikke
> er nogen betjent tilknyttet, har blitzen med - hver gang...

Hvad er afstanden egenlig fra ATKen til bilen den blitzer, er man ikke
ret tæt på ??

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 25-08-07 23:38

Hej!

Mogens wrote:
> "Martin Vollert" <"Mit fornavn"@ertele.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja

Jeg er blevet snuppet i en ATK og der blev ikke indikeret, at fælden klappede

Men jeg sidder da pænt med åben mund på billedet

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : claus b.p.

Dato : 28-08-07 22:57

> Hej!

> Jeg er blevet snuppet i en ATK og der blev ikke indikeret, at fælden
> klappede
>
> Men jeg sidder da pænt med åben mund på billedet

Det er nok fordi du har kørt hurtigere end lyset, Kim.

/Claus