MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
SYMCLOGS
Fra : Peter Lauridsen

Dato : 25-08-07 11:31

Jeg ved ikke om dette er det rette forum at spørge i, men jeg prøver.

Jeg har en lille ACER bærbar computer med Windows XP, hvori harddisken
ustandselig løber fuld. Jeg har fundet ud af, at i et bibliotek, som hedder
SYMCLOGS, genereres logfiler i det uendelige, og der tyndes ikke ud i gamle
filer. Nogle logfiler er 4,6 GB store. Jeg mistænker Norton Antivirus for at
være skurken. Kan jeg standse genereringen af disse fuldstændig overflødige,
men store filer? (Computeren har ikke adgang til at sende e-mails, hvilket
man kunne tro ville være formålet for nogen med disse logfiler).

Hilsen Peter

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 25-08-07 11:44

"Peter Lauridsen" <plau@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at sende e-mails, hvilket man kunne tro ville være formålet for nogen med

Første søgning på google gav følgende:
http://www.computing.net/office/wwwboard/forum/5752.html

Så det tyder på at du har ret :)