Finde XP på Vista
Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-08-07 00:16

Jeg har gentagende gange problemer med at se XP maskiner i netværk fra
Vista maskiner. Har også problemer med at få Vista maskinen til at se
og udskrive på printere i almindeligt netværk - 3-4 computere...

Genkender XP computerne noget er det som regl som en form for
medieafspiller?!?!?

Nogen der har nogle tips og tricks?

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-08-07 15:24

ingen??

Fra : Nicolai

Dato : 27-08-07 15:29

Karsten Jensen wrote:

> ingen??

Nu er du i en netværksgruppe som er uafhængig af OS, men jeg tror
alligevel at det er de færreste herinde som bruger selve Windows
netværket fremfor servere, specifikke applikationer eller protokoller.

Måske du får bedre hjælp i en gruppe der omhandler Windows OS.

nicolai

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-09-07 10:52

On Mon, 27 Aug 2007 16:28:47 +0200, Nicolai <example@example.invalid>
wrote:

>Måske du får bedre hjælp i en gruppe der omhandler Windows OS.

Det vil jeg prøve