Kan ikke får forbindelse med Applusbilsyn
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 14:40

Jeg har forsøgt at melde mig ind hos Bilbasen.dk til deres Applusbilsyn .dk

Applusbilsyn ville ikke lade sig åbne i hverken OE eller Firefox, men ved at ind på Bilbasen
lykkedes det mig at oprtte konto g i Thunderbird (mit mailprogram) modtog jeg brugernavn og kodeord.
Jeg får besked på at det skal: "Aktiveres", men så går der koks i det igen, jeg kan simpelthen ikke
få noget til at ske???

Er det blot serveren der er på overarbejde eller er der koks i systemet????
Med venlig hilsen mr. Mox

Fra : -= JF =-

Dato : 24-08-07 19:30

Mr. Mox skrev:

> Er det blot serveren der er på overarbejde eller er der koks i systemet????

Er det en rimeligt ny nummerplade?

Jeg ville bestille tid til syn online, men når jeg indtastede nrplade og
trykkede videre skete der intet.

Jeg ringede så til A+ for at bestille tid, og gjorde samtidig damen
opmærksom på at deres system var nede - Men det var det nu ikke, sagde
hun. Nummerpladen var bare endnu ikke inde i systemet, og det var ca. 6
mdr efter indregistreringen.

--
Mvh. John