MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan kommer jeg af med klassifikationsf~
Fra : Hans Bilgrau

Dato : 24-08-07 12:03

Hver gang jeg skal på internettet bliver jeg stoppet af et popupvindue som
meddeler mig at jeg ikke har mulighed for at se pågældende websted - uanset
hvad jeg vil ind og se???
hvordan kommer jeg af med det er det virus eller har jeg sat et flueben et
forkert sted?? Hjælp!!!!!! please.

Fra : Hans Bilgrau

Dato : 24-08-07 13:18

Nu har jeg fundet ud af det med venlig hjælp fra Microsoft. - Tak

Fra : kep

Dato : 24-08-07 14:38

> Nu har jeg fundet ud af det med venlig hjælp fra Microsoft. - Tak

Det kan være det er en hemmelighed

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-08-07 20:13

Hans Bilgrau wrote:
> Nu har jeg fundet ud af det med venlig hjælp fra Microsoft. - Tak

Og vi må ikke vide noget?

Jesper Poulsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-08-07 17:54

> [...]

>meddeler mig at jeg ikke har mulighed for at se pågældende websted - uanset

Start => kør => regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\
Ratings
Slet denne.
Genstart.
Når den så beder om password, så trykker du bare enter.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)