D-Link router - hvilken ?
Fra : urlex

Dato : 24-08-07 10:09

Hej Har kikket på DSL-G604T - DSL-300T - DSL-504T (de nyeste) hvilken
vil I vælge og hvorfor ? Jeg har idag 2 PC+bærbare og et gammelt ADSL-
modem hvor jeg manuelt må skifte kabel, afhængig hvilken PC skal på
nettet. Vista og XP Pro er på hver sin PC, og bærbare må gerne være
trådløst. Jeg har læst at ADSL-2 er det nyeste (der kan min gamle
modem ikke bruges? ) Jeg har købt hæftet PC-netværk i hjemmet, men
synes det er lidt svært beskrevet. vh urlex

Fra : Nicolai

Dato : 24-08-07 10:28

urlex wrote:
> [...]

> modem ikke bruges? ) Jeg har købt hæftet PC-netværk i hjemmet, men
> synes det er lidt svært beskrevet. vh urlex

Har du selv købt det ADSL modem du bruger nu? Normalt stiller udbyderen
jo modem til rådighed. ADSL2 og ADSL2+ er jo noget som din udbyder også
skal kunne tilbyde dig i området, så det hjælper ikke noget bare at
skifte modem.

Det eneste du skal have er en trådløs router med indbygget switch, sat
ind mellem dit modem og dine klienter. Som for eks. den her:

Men det er svært at hjælpe dig helt præcis, når du ikke skriver hvilket
internet du har og hos hvem.