Pokkers gnavere..
Fra : Ukendt

Dato : 23-08-07 14:39

Læste godt nok nyhederne i sidste uge, men at det skulle gå ud over mig og
ikke naboen er da for dårligt....

En gnaver af en art har været på spil i fars's dyt's motorrum. Det er
resulteret i en næsten overgnavet ledning til luftmængdemåleren... syns sku
godt nok bilen huggede lidt lige pludselig.

Nå men jeg øsker mig et våben af en slags - gerne specielt egnet til
gnavere.

Er der andre her fra gruppen der har oplevet lignende?

--
/HB

Fra : Lars [6710]

Dato : 23-08-07 15:01

HB skrev:

> Er der andre her fra gruppen der har oplevet lignende?

He He

Fandt for et par måneder siden et afgnavet ben fra en T-bone Steak i
motorrummet i min hustrus Opel Agila...

Hun er vegetar så jeg ku´ikke dy mig for at spørge lidt ind til om hun
mon smugspiser lidt ude i Car porten

Når sandheden skal frem er det sikkert den mår jeg i den periode jagede
ned fra taget flere nætter i træk, der har siddet og hygget sig i varmen ...

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-07 15:05

"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> motorrummet i min hustrus Opel Agila...
>
> Hun er vegetar så jeg ku´ikke dy mig for at spørge lidt ind til om hun mon

LOL

> Når sandheden skal frem er det sikkert den mår jeg i den periode jagede
> ned fra taget flere nætter i træk, der har siddet og hygget sig i varmen

Det er det temmelig sikkert

--
/HB

Fra : Kåre

Dato : 23-08-07 15:14

> Nå men jeg øsker mig et våben af en slags - gerne specielt egnet til
> gnavere.
>
> Er der andre her fra gruppen der har oplevet lignende?

Har engang hædt flere håndfulde blommesten ud fra hulrummet mellem
kølerhjelm og lydisoleringen.
Mængden taget i betragtning må musen have boet der så længe, at den må have
fået et par dejlig varme køreture...
Stenene var alle knækkede, så den må jo have spist dem ombord.

Kåre

Fra : William Boysen

Dato : 23-08-07 15:16

On Thu, 23 Aug 2007 15:39:26 +0200, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:

>Nå men jeg øsker mig et våben af en slags - gerne specielt egnet til
>gnavere.

Hvad med en ny kat-alysator?

--
Don't mess with Ludvig Nielsen, Arne Wilstrup, Kim Larsen, Konrad,
Peter Heide, Peter Bang, Christian R. Larsen and Hans Joergensen.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Møller

Dato : 23-08-07 20:02

William Boysen skrev:

> Hvad med en ny kat-alysator?

Så kan man få grillet gnaver

Møller

Fra : Karina Hansen

Dato : 23-08-07 15:28

HB skrev:
> [...]
> gnavere.
>
> Er der andre her fra gruppen der har oplevet lignende?

Hmm.. I vores bil var der en mår der havde ligget og hygget sig i
motorrummet.. der var tydelige potespor og vi fandt en dag også et
stykke kage! Men om det var mekanikeren der har glemt et stykke dernede,
skal jeg ikke kunne sige :) Den havde desuden gnavet en vakuumslange
over, så den fik vi skiftet.. Læste på nettet at der var en der rådede
til at spraye med silicone-spray på de ledninger den kunne li' at gnave
i.. Det prøvede vi så og den kom ikke tilbage siden..

Om det er held eller om det virker ved jeg ikke, men det er da et forsøg
værd ;)

/Karina

Fra : -= JF =-

Dato : 23-08-07 17:29

HB skrev:

> Er der andre her fra gruppen der har oplevet lignende?

Jeg løftede låget sog skulle checke olie, og der sad der en sød lille
mis nede i maskinrummet
Den sad på bagbenene med et halvt jordbær mellem forpoterne og gnaskede
på livet løs.

Den gloede lidt på mig, men efter et kort øjeblik ga' den sig til at æde
videre

--
Mvh. John

Fra : -= JF =-

Dato : 23-08-07 18:11

-= JF =- skrev:

> og der sad der en sød lille mis nede i maskinrummet

Hrmm... Det var altså en MUS der sad på motoren

Hvem er det kvajho'de der har besluttet at I og U skal ligge så tæt i
det danske tastaturlayout )

--
Mvh. John

Fra : Kate

Dato : 23-08-07 18:29

-= JF =- <null@null.null> wrote in

> Hrmm... Det var altså en MUS der sad på motoren

Okay, så tror jeg på dig igen En kat der spiser jordbær *og* holder
det mellem forpoterne....nahhh

> Hvem er det kvajho'de der har besluttet at I og U skal ligge så
> tæt i det danske tastaturlayout )

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : -= JF =-

Dato : 23-08-07 20:37

Kate skrev:

> Okay, så tror jeg på dig igen En kat der spiser jordbær *og* holder
> det mellem forpoterne....nahhh

Men DET havde ellers været noget at skrive om her i gruppen

--
Mvh. John

Fra : Kate

Dato : 23-08-07 21:07

-= JF =- <null@null.null> wrote in

> Men DET havde ellers været noget at skrive om her i gruppen

Ja, eller kattegruppen

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 23-08-07 20:44

Kate <doughnut@oliwer.invalid> skrev :

>Okay, så tror jeg på dig igen En kat der spiser jordbær *og* holder
>det mellem forpoterne....nahhh

Min gamle hund åd da fisk (portugisiske sardiner - vel at mærke) med
stort velbehag

--
Jan_stevns

Spirilen's lillesbror er kommet hjem ;)

Fra : Kate

Dato : 23-08-07 21:09

jan@bygteknik.dk wrote in

> Min gamle hund åd da fisk (portugisiske sardiner - vel at mærke)
> med stort velbehag

Ja, men jeg nægter at tro på at den sad på rumpen og holdt fisken
mellem forpoterne mens den spiste. Det kræver en video for at
overbevise mig...... Måske.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 23-08-07 21:51

Kate <doughnut@oliwer.invalid> skrev :

>Ja, men jeg nægter at tro på at den sad på rumpen og holdt fisken
>mellem forpoterne mens den spiste. Det kræver en video for at
>overbevise mig...... Måske.

Video var ikke opfundet dengang - kamera'et var

http://www.froerup.dk/jan/dyrene/index.htm

Tæt på ;)

Fra : Karina Hansen

Dato : 25-08-07 11:57

Kate skrev:

> Okay, så tror jeg på dig igen En kat der spiser jordbær *og* holder
> det mellem forpoterne....nahhh

Her kan du selv se at det måske var rigtig nok med missen :)
http://xs218.xs.to/xs218/07346/2027.jpg

/Karina

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 23-08-07 20:15

-= JF =- <null@null.null> skrev :

>Hrmm... Det var altså en MUS der sad på motoren

med andre ord en MIS forståelse

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-07 20:20

On Thu, 23 Aug 2007 21:15:21 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>med andre ord en MIS forståelse

hvorfor sidder jeg og overvejer et nyt marked for musemåtter..
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : -= JF =-

Dato : 23-08-07 20:41

jan@bygteknik.dk skrev:

> med andre ord en MIS forståelse

På størresle med Garfield

Sgu i det mindste jeg selv nåede at fange den inden I overøste mit
syndige hovede med spydige kommentarer

--
Mvh. John

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-08-07 22:12

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> På størresle med Garfield
>
> Sgu i det mindste jeg selv nåede at fange den inden I overøste mit syndige
> [...]

- bare rolig - som du kan se kommer bemærkningerne alligevel

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Suzuki Jimny når vejret spilder

Fra : -= JF =-

Dato : 23-08-07 22:59

Jesper Hedegaard skrev:

> - bare rolig - som du kan se kommer bemærkningerne alligevel

Hæ - Det havde heller ikke været bilgruppen uden

--
Mvh. John

Fra : William Boysen

Dato : 24-08-07 07:07

>med andre ord en MIS forståelse

Ikke en musforståelse?

Fra : Jan Vennike

Dato : 23-08-07 18:52

"HB" <hbOOsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gnavere.
>
> Er der andre her fra gruppen der har oplevet lignende?

Du skal bare have en af mine katte.

De har en tendens til at finde i motorrummet på begge vores biler. Sidste år
fik min kone kvadret 3-4 killinger, ved at de sad på bundpladen af hendes
bil, når hun skulle køre - året før var det mig der kvaste 4 killinger ca på
samme måde.

Og for et par måneder startede jeg min bil om morgenen - og så lyste
ladelampen og servoen var død - der var så kommet en killing i klemme i
remmen der trækker generatoren og servoen, så remmen hoppede af - killingen
kom dog "igennem" uden men, anden lidt halten en uges tid.

Siden da er jeg begyndt at åbne motorhjelmen før hver gang jeg skal køre -
og her foleden dag sad der sørme en kat ovenpå motoren og gloede på mig, som
om JEG var på dens område

Så jeg tror ikke på at jeg har gnavere i min bil.

/Jan

Fra : Møller

Dato : 23-08-07 20:06

Jan Vennike skrev:

KLIP

> [...]
> og her foleden dag sad der sørme en kat ovenpå motoren og gloede på mig, som

Det tror katte altid.

Men sviner det ikke lidt i motorrummet med kvadrede killinger

Møller

Fra : Jan Vennike

Dato : 24-08-07 15:42

"Møller" <M@g2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jan Vennike skrev:
>
> KLIP

> Det tror katte altid.
>
> Men sviner det ikke lidt i motorrummet med kvadrede killinger
>
> Møller

Nja

Det er første gang en killing er blevet viklet op om noget i motoren - de
plejer at falde ud og lige pludselig fylde 1.5 m på vejen

/Jan