Jeg KAN altså ikke! :o(
Fra : Thomas H.

Dato : 09-07-01 13:49

Jeg ved det har været oppe før, hvor det heller ikke rigtig virkede.
Men nu har jeg prøvet ALT med tabeller og celler, uden held.

Er der nogen her, der kan få det lille billede af "John" til altid at ligge nederst i højre hjørne,
selvom man laver skærmen mindre?

Overskrift og menu, skal stå ca. der hvor de står nu!

Jeg synes jeg har prøvet alt, lagt det hele ind i tabel osv., men hver gang ender det med,
at der enten kommer scrollbar ved fuld skærm, overskrift eller menu flytter sig helt underlige steder hen,
eller det hele ikke passer

Nogen idéer?

Mvh
Thomas H.

http://home.worldonline.dk/~thhe/

Fra : Thomas H.

Dato : 09-07-01 15:20

Hmm, der skulle bare lidt html kode til, så var den der