Hjælp til Zyxel Prestige 310
Fra : Peter Ravn

Dato : 09-07-01 13:06

Er der mon en venlig sjæl der bor tæt på Middelfart som vil hjælpe mig med
at få sat ovennævnte op til at køre ordenligt, da jeg har temmelig mange
problemer med at få den til at fungere optimalt . Hvis dette er tilfældet så
send venligst en mail eller gi' mig et ring. Nemmest at kontakte på Mobilen.

--
Med venlig Hilsen
Peter Ravn

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-07-01 21:04

On Mon, 9 Jul 2001 14:06:25 +0200, "Peter Ravn" <pmr_no
spam_@roadrunner.dk> wrote:

> [...]
> send venligst en mail eller gi' mig et ring. Nemmest at kontakte på Mobilen.

"Er der mon en venlig sjæl, der bor på Frederiksberg, som vil
hjælpe mig med min bil? Jeg har lige købt en brugt bil, og jeg
tænkte, om der ikke var en der gad at male den for mig. Ring til
mig på mobilen, så vi kan aftale, hvornår du kan komme og lave
arbejdet for mig. Svar ikke her i gruppen, for den læser jeg
aldrig. Jeg vil bare have gratis support".

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 09-07-01 21:33

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> [...]
> arbejdet for mig. Svar ikke her i gruppen, for den læser jeg
> aldrig. Jeg vil bare have gratis support".

øhhh, jeg så ikke 'gratis' nævnt i mandens post....

- Ulrik Lunddahl

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 09-07-01 22:09

On Mon, 9 Jul 2001 22:32:48 +0200, "Ulrik Lunddahl"
<lunddahl@mail.dk> wrote:

> øhhh, jeg så ikke 'gratis' nævnt i mandens post....

Normalt forstyrer det mig ikke, at folk beder om hjælp til noget
de egentlig burde have en konsulent på. Man kan ikke bruge Nettet
til ret meget mere end et hint i den rigtige retning, så der er
ikke nogen, der mister noget ved det, og med lidt held kan vi
alle få noget ud af de tråde der opstår.

Men nogle gange bliver det simpelthen for tykt, som når sådan en
fyr som ham her skriver et indlæg i gruppen, og forventer at folk
ringer til ham og løser problemet.

Om det så er gratis eller ej, det er sådan set ligegyldigt. Det
korte af det lange er, at manden snylter på hele Usenets væsen.
Jeg synes dog det med den venlige sjæl mere end antyder, at det
skal være gratis.

Men lad det ligge.

-A
PS: FUT.