batteritid for nokia 6110 når gps er slået~
Fra : Schjoldager

Dato : 21-08-07 19:58

Hej
Jeg har søgt nettet i flere timer for at finde svar på dette simple
spørgsmål, men har overhovedet ikke kunne finde noget.
Nogen må da have testet hvor lang tid en 6110 kan køre med gpsen tænt,
ingen den løbet tør for strøm?

Martin

Fra : Anders

Dato : 21-08-07 21:25

"Schjoldager" skrev:

> [...]
> spørgsmål, men har overhovedet ikke kunne finde noget.
> Nogen må da have testet hvor lang tid en 6110 kan køre med gpsen tænt,

Jeg har ikke forsøgt at køre den tør for strøm ved udelukkende at bruge
gps'en, men mit bud er ca 3 timer. Jeg har brugt min gps et par gange i
løbet af de sidste to dage i omkring 30 min pr. gang. Derudover har jeg
spillet ca. 30 minutter på den. Vist et 30 sek. videoklip for nogle folk ca.
3-4 gange. Og så har jeg snakket i telefon flere gange i ca. 15 minutter i
alt. Og nu er telefonen så småt ved at brokke sig.

Mvh
Anders

Fra : Peter [5260]

Dato : 22-08-07 09:20

Efter ca. 4-5 timer med gps'en på (ingen samtaler m.m.) har jeg stadig
2-3 streger ud af 7 på batteriet.
Det er fra fuldt opladet....
Du kan forlænge batteritiden væsentligt ved at lade displayet gå i
"sort", når gps'en ikke snakker...(Valg -> Indstillinger -> Generel ->
Baggrundsbelysning, vælg "Under instruktioner").
Bruger du bluetooth samtidig, tærer det også meget på batteriet.
/Peter

Fra : Schjoldager

Dato : 22-08-07 13:19

On 22 Aug., 10:19, "Peter [5260]" <aktieanalyti...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Baggrundsbelysning, vælg "Under instruktioner").
> Bruger du bluetooth samtidig, tærer det også meget på batteriet.

Mange tak. så tror jeg sku det kommer sådan en med hjem.

Martin

Fra : Anders

Dato : 22-08-07 21:43

> "Schjoldager" skrev:
>
> Mange tak. så tror jeg sku det kommer sådan en med hjem.

Du skal bare være opmærksom på at gps'en ikke altid finder den bedste vej.
Den skal nok få dig frem til adressen, men især i Kbh har den nogle
underlige forslag til hvilke veje du skal køre.

Men... jeg er - som så mange andre - rigtig glad for min!

Mvh
Anders

Fra : Peter [5260]

Dato : 22-08-07 19:20