Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny måde at redigere billeder
Fra : Thomsen

Dato : 22-08-07 15:34

Hej
En ny spændende måde at resize billeder:
http://www.dpreview.com/news/0708/07082201seamcarvingimageresizing.asp

mvh Ole

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 22-08-07 19:44

Thomsen wrote:

> En ny spændende måde at resize billeder:
> http://www.dpreview.com/news/0708/07082201seamcarvingimageresizing.
> asp

I forbindelse med ændring af størrelsen ser det nok umiddelbart mere
interessant end brugbart ud, men den del hvor de retoucherede to
personer væk fra stranden var ret overbevisende.
--
JPEGCrops 0.7.4 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Thomsen

Dato : 22-08-07 20:47

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> I forbindelse med ændring af størrelsen ser det nok umiddelbart mere
> interessant end brugbart ud, men den del hvor de retoucherede to
> personer væk fra stranden var ret overbevisende.
> --

Nej, det bliver nok ikke et hverdags-værktøj, men jeg har da været ude i
opgaver hvor det ville have været fikst med ændringen af størrelsen på den
måde.

mvh Ole