Andre landes trafikpolitimetoder
Fra : Lau

Dato : 22-08-07 12:09

Man tror det er løgn (og mon ikke det er men særdeles underholdende)
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/12593/

Fra : BJ

Dato : 22-08-07 12:13

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Man tror det er løgn (og mon ikke det er men særdeles underholdende)
> http://www.ebaumsworld.com/video/watch/12593/

Når man lige har været med på sidelinjen omkring en ung mand (20 år), der
skuer sit rat af på alm. landevej med +100 km/t, så undrer det ikke,
thailandske unge mennesker er lige så store fjolser og tror de er udødelige.

mvh
Bjørn J.

Fra : Per O.

Dato : 26-08-07 18:05

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Man tror det er løgn (og mon ikke det er men særdeles underholdende)
> http://www.ebaumsworld.com/video/watch/12593/

Det skulle de have gjort ved den nar på mc som i går overhalede mig ud over
fuldt optrukne dobbeltlinier og så endda på baghjulet med en del over 120
km/t!!!!!!!!!

--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-08-07 09:20

On 26 Aug., 19:04, "Per O." <webmas...@tosseparkering.dk> wrote:

> Det skulle de have gjort ved den nar på mc som i går overhalede mig ud over
> fuldt optrukne dobbeltlinier og så endda på baghjulet med en del over 120

Darwin og ham med leén skal nok nå ham.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og