Mellemaccellerationstider?
Fra : John Sahl

Dato : 20-08-07 21:01

Hej alle,

Hvor finder man mellemaccelerationstiderne oplyst på de lidt sjovere biler?

Eksempelvis Porsche Cayenne Turbo?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Mogens

Dato : 20-08-07 22:12

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor finder man mellemaccelerationstiderne oplyst på de lidt sjovere
> biler?

Det havde Thomas H et link til engang - jeg ka' ik' lige finde det igen.
Her er en anden, men ikke lige det, du 100% søger- www.thhe.dk/0-300.htm

Fra : John Sahl

Dato : 21-08-07 08:58

Mogens wrote:
> Det havde Thomas H et link til engang - jeg ka' ik' lige finde det
> igen. Her er en anden, men ikke lige det, du 100% søger-
> www.thhe.dk/0-300.htm

Nej, den er ikke lige så interessant, min går i begrænseren ved 253km/t

Fra : Per O.

Dato : 26-08-07 17:55

> Nej, den er ikke lige så interessant, min går i begrænseren ved 253km/t

Nu bliver man lidt nysgerrig. Hvad er det for en bil du har?

/Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 14:25

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen
> "John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Det havde Thomas H et link til engang - jeg ka' ik' lige finde det igen.
> Her er en anden, men ikke lige det, du 100% søger- www.thhe.dk/0-300.htm

Benneton B201 Formel1 0-300km/t - 9.7 sek
Latterligt hurtigt!!!

--
/HB