MS Windows
briani 27239
Microsoft Windows Vista Ultimate
Fra : Autocadster

Dato : 22-08-07 21:44

Er der Media Center med i Microsoft Windows Vista Ultimate ?

Altså lige som i Windows XP MediaCenter

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Jan Riber

Dato : 22-08-07 22:01

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der Media Center med i Microsoft Windows Vista Ultimate ?

Det mener jeg der er. Det er i min premium udgave, der jo er lillebror til
Ultimate.

Vh. Jan

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-08-07 22:02

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der Media Center med i Microsoft Windows Vista Ultimate ?

> [...]
Ja

Kurt

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 22-08-07 22:01

"Autocadster" wrote
> Er der Media Center med i Microsoft Windows Vista Ultimate ?

Ja.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-08-07 22:04

http://www.microsoft.com/danmark/windows/products/windowsvista/editions/n/choose.mspx