TDC's net?
Fra : Thore

Dato : 21-08-07 13:36

Hej..
De sidste måneder har jeg haft et underligt problem:

Når jeg skal ringe op, ser det ud som om den ringer i displayet, men
efter ½ minut, lukker jeg, og kalder op igen.

Nogle gange går opkaldet igennem, andre gange er jeg igen nødt til at
afslutte, slukke telefonen, tænde igen, og ringe op igen. Så går
opkaldet altid igennem...

Ringede til tdc support, som forklarede at jeg bare skulle slukke
telefonen en gang imellem... gerne 1 eller to gange pr. dag.

Kan da ikke passe?

Bestilte ved samme lejlighed en ny telefon (SE K610i til afløsning for
den gamle T610i), som han kunne give rabat på, hvis jeg lavede
abbonementet om...

Har fået ordrebekræftelse på det nye abbonement, men de "5-8 dages"
leveringstid på telefonen er overskredet med 1,5 måned.

Desuden sagde supporteren, at det ikke var sikkert mit oprindelige
problem blev løst med ny telefon...

Andre med lign. problemer?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Jean

Dato : 21-08-07 13:42

Thore skrev:
> [...]

> Ringede til tdc support, som forklarede at jeg bare skulle slukke
> telefonen en gang imellem... gerne 1 eller to gange pr. dag.

Ja, alle de konsulenter jeg har snakket med (Sony Ericsson, Samsung, Nokia)
siger alle at man bør slukke sin telefon nogle gange om ugen.

Personligt bruger jeg kun Sony Ericsson-telefoner, og har aldrig problemer
med den slags. Og jeg slukker kun telefonen, hvis jeg en sjældent gang skal
skifte SIM-kort.

> [...]
> Har fået ordrebekræftelse på det nye abbonement, men de "5-8 dages"
> leveringstid på telefonen er overskredet med 1,5 måned.

Har du kontatet TDC? Og hørt hvad der sker med din bestilling? Måske der er
sket en menneskelig fejl?

Mvh Jean.

Fra : Thore

Dato : 21-08-07 14:44

On Tue, 21 Aug 2007 14:42:02 +0200, "Jean" <ask@me> wrote:

> [...]
>med den slags. Og jeg slukker kun telefonen, hvis jeg en sjældent gang skal

Nu har jeg haft mobiltelefoner i mange år, og da aldrig haft den slags
problemer (heller ikke den gang man skulle kalde Rigstelefonen)
Troede egentlig at telefonen automatisk skiftede repeater, når man
flyttede sig i samfundet...ak-ja...

>Har du kontatet TDC? Og hørt hvad der sker med din bestilling? Måske der er
>sket en menneskelig fejl?
>
>Mvh Jean.

Prøvede i fredags, men opgav efter 25 minutters ventetid...
Prøver igen...

Fra : Jean

Dato : 21-08-07 15:34

Thore skrev:
> [...]
> problemer (heller ikke den gang man skulle kalde Rigstelefonen)
> Troede egentlig at telefonen automatisk skiftede repeater, når man

Du blander tingene sammen. At der er fejl på telefonen er ikke operatørens
skyld.

> Prøvede i fredags, men opgav efter 25 minutters ventetid...
> Prøver igen...

Hvilket nummer ringer du til?

Mvh Jean.

Fra : Thore

Dato : 21-08-07 19:26

On Tue, 21 Aug 2007 16:33:57 +0200, "Jean" <ask@me> wrote:

>Du blander tingene sammen. At der er fejl på telefonen er ikke operatørens
>skyld.

Når supporteren siger det åbenbart ikke hjælper at skifte telefon, må
jeg antage det er operatøren og ikke producenten, der fejler...

>Hvilket nummer ringer du til?

80808022

--
Venlig hilsen / Best regards Thore Sorensen
DK-2700 Bronshoj / DK-2620 Albertslund

(Erstat evt .INVALID med .DK hvis du mailer direkte)
Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk