Bedste mobil med navigation ?
Fra : Ole Geisler

Dato : 20-08-07 22:26

Nogen gode bud på bedste mobil med navigation?

Krav : Navigation, SKAL have vibrator (Det har alle vel?)og TRI-band
(Skal virke i USA) , lang standbytid. Småt er godt, men ikke et must.
Kameragejl, mærkelige ringelyde, MP3 o.l er dybt ligegyldigt.

Har kigget på Nokia 6110NAV - men de kommer med Tysk kort?
Hvad med N95?
Andre?

Prisen er sekundær, så hvis 6110NAV er vejen frem, og man kan tilkøbe
skandinavien for under en halv herregård og en masse bøvl = OK

Fra : Sanne

Dato : 21-08-07 08:28

"Ole Geisler" <reptech@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Prisen er sekundær, så hvis 6110NAV er vejen frem, og man kan tilkøbe
> skandinavien for under en halv herregård og en masse bøvl = OK

Nokia 6110 Navigator kommer med skandinavien kort og ikke Tyskland

Mvh
Susanne

Fra : Karsten

Dato : 21-08-07 19:40

> [...]

>Prisen er sekundær, så hvis 6110NAV er vejen frem, og man kan tilkøbe
>skandinavien for under en halv herregård og en masse bøvl = OK

tja - 6110'eren får top anmeldelse :

http://www.pcworld.dk/art/8876?fpindex&fppos=5&a=block&i=113

så for mig ingen tvivl

mvh.

Fra : Jan Viegand

Dato : 21-08-07 20:24

"Ole Geisler" <reptech@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Kameragejl, mærkelige ringelyde, MP3 o.l er dybt ligegyldigt.
>
> Har kigget på Nokia 6110NAV - men de kommer med Tysk kort?

En HTC P3600 er også en god mulighed.

Jan

Fra : Ole Geisler

Dato : 22-08-07 22:21

On Tue, 21 Aug 2007 21:23:45 +0200, "Jan Viegand"
<jv@FJERNjanviegand.dk> wrote:

>"Ole Geisler" <reptech@mail.dk> wrote in message

>En HTC P3600 er også en god mulighed.

Hmm, jah - men den har kun touchscreen, ikke sandt?
Jeg vil have mekaniske taster, men tak for forslaget.

Fra : Peter [5260]

Dato : 22-08-07 09:23

Iflg. diverse tests på nettet - se f.eks. mobilsiden.dk og gear.dk -
duer navigationen i N95 ikke særlig godt (det er Nokias eget NAV-
system).
6110 leveres med Route66, der godt nok ikke er på højde med f.eks.
Garmin eller TomTom, men til hverdagsnavigation fungerer det
upåklageligt.
/Peter